bobb0 Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 GEEKWARS nån som är medlem på GW? säg till om ni vill vara med i min grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Jag har en geekwars, har spelat ganska länge nu. Säg till om du vill ha en DoS-attack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Jag har en geekwars, har spelat ganska länge nu. Säg till om du vill ha en DoS-attack... spelar du fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Hur lång tid tar det innan mailet ska komma? Alltså aktiverings mailet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Hur lång tid tar det innan mailet ska komma? Alltså aktiverings mailet några minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 några timmar för mig, har inte kommit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Ja @ bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Ja @ bobb0 är du med i nån grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nej. då kan du vara med i min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nej. nehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Vad går GeekWars ut på? e det ett program man laddar hem eller så?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Det är ett textbaserat internetspel där du är en hacker. Du har en egen dator som du kan köpa ny CPU och nytt Modem till, köpa program, egen IRC-klient. Du kan även överklocka din CPU och trimma ditt Modem. Och då behövs kylning som du kan köpa på SIBA: På SIBA går det att köpa CPU, Modem, Kylning, Operativsystem och även Kylskåp. Med ett Kylskåp kan du förvara Jolt. Jolt är ungefär som Energi eller Turns. Det krävs t.ex. 3 Jolt för att försöka hacka någon annan geek. Det finns också ett annat sätt att köpa saker på, och det är OnlineMarket, där det finns CPU och Modem som du kan köpa av andra spelare. Dom är oftast redan överklockade så du sparar massa besvär till det angivna priset. Gör en geek, det är ruskigt roligt! Läs mer under menyn "RTFM!" när du har skapat en geek. geekwars.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Jag vill gå med i någon grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nu är jag aktiverad Pratate lite med en sdmin på IRC och han fixade det åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 vilken level är ni på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 29. Pratade du med proon så akta dig, han bits... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Jag har fortfarande inte fått mitt. hur lång tid kan det ta, och hur kan man få tag på nån att prata med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts