Pico Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ett måste! Den är söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 denna kan vi väl ha? http://207.44.246.95/19/132/emo/babi.gif Och den ska reprensentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jag tycker inte det behövs några mer smilies. Är det bara jag som tycker att inte är ;) utan hmmm eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 jag tycker inte det behövs några mer smilies. Är det bara jag som tycker att inte är ;) utan hmmm eller. ja, som sagt på sidan ett jag tycker den ser tveksam ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) vi skulle kunna använda Redigerad 8 februari, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 vi skulle kunna använda Vadå? Jag är en fjortis har har just druckit en folköl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) det var svårt att få till en bra smilie, men gjorde så gått jag kunde Redigerad 8 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Den var ju faktiskt helt ROCKANDE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Den var grym kalle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 det var svårt att få till en bra smilie, men gjorde så gått jag kunde jag får intrycket av att den flörtar, fast det kanske bara är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 det var svårt att få till en bra smilie, men gjorde så gått jag kunde phpBB ripoff? Hehe, den var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 phpBB ripoff? Hehe, den var snygg jopp jag vet, men phpbbs är snyggast och bäst, fast ritade själv, utan phpbbs som mall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Jobbade hela kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 ser ju ut som om han tuggar på något äckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 ser ju ut som om han tuggar på något äckligt? som...kräks? jag tycker vi borde ha nån till som ersätter " " den ser mest "rättande" eller "inteligent" ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 som...kräks? jag tycker vi borde ha nån till som ersätter " " den ser mest "rättande" eller "inteligent" ut = Snopen, Eller förvånad om man säger något t.ex Olle: Fan vad grymt det nya spelet Old dead dogs Nisse: Nej det heter Old dead Wolves. Olle:ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Hultan, in med kalles smiley. Det är den vi vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Vadå? Jag är en fjortis har har just druckit en folköl? Haha KalleR: Snygg smilie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Tänkte bara göra ett inlägg och förklara att inget kommer att göras förens nästa version av IPB är släppt. Det finns redan två st ;-) i nästa version. och http://forums.invisionpower.com/html/emoticons/thumbsup.gif Dessutom finns det ett helt gäng tweakade smilies: --> --> --> --> --> :"> --> http://forums.invisionpower.com/html/emoticons/blushing.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 GAAH! fast med tungan på sne' är så jaevla ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts