Jacker Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Kan vi inte ha dessa smiles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 dom flesta är ganska oseriösa =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Onödigt. Förstår inte ens varför vi har " "? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Fy fan, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Dom smilieserna vi har nu uttrycker väl alla känslor jag kan komma på(?) Så varför behöva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jag tycker iofs att ; ) smilien inte stämmer så bra in på "skojar bara" liknar mer att någon är tveksam eller "så är det faktiskt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 vi kan väl ha denna iaf, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla? http://207.44.246.95/19/132/emo/copy.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 kan tänka mig att några smilies som beskriver avundsjuka och belåtenhet och lite till kan behövas.. har iaf kännt att jag behövt dom nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Inte alla dom, men några till hade varit skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Finns typ 3-4st högt som skulle passa in här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jag tycker iofs att ; ) smilien inte stämmer så bra in på "skojar bara" liknar mer att någon är tveksam eller "så är det faktiskt". Über-w0rd (första gången jag använder det uttycket tror jag). Den nuvarande ; )-smileysen betyder enligt mig "så är det", "that's life", "take it or leave it", eller något liknande. Vi skulle behöva en smiley med glimten i ögat som ; )-smileysen egentligen ska betyda. (= så är det) PS. Men ta för guds skull inte bort nuvarande ; )-smileysen, den behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jorå, två ;] smilies behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 denna är oslagbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 denna är oslagbar Jag tycker denna är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 inget slår phpBB's http://forum.turboperformanceclub.com/images/smiles/icon_wink.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 phpBBs skratt smiley, den hatar jag, ser ut som han har ryckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) phpBBs skratt smiley, den hatar jag, ser ut som han har ryckningar hehe, den är ju asskön!, där imot deras smilie är fel, den ser inte leende ut, snarare skadeglad eller ironiskt leende Redigerad 7 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 denna kan vi väl ha? http://207.44.246.95/19/132/emo/babi.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts