Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 När jag ska köra Far Cry Demot ser allt cpigt ut,kolla själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vad har du för: CPU? Grafikkort? Ram minne? hdd utrymme? Har du ställt ner allt på low/high i options? Om du ställt ner allt på low kanske det är en bugg eller något som gör det där. Om du kör på high kanske din dator inte klarar av det Testa ställa in allt på medium typ 800*600 som upplösning eller nåt liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Det där har inget att göra med CPU:n, HDD eller RAM Det där har endast att göra med ditt grafikkort. Så vad har du för grafikkort? Har du provat att uppdatera drivrutinerna till det? Om du har det så stödjer förmodligen inte spelet ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 hoppas inte du har mx kort, då är de inte så konstigt, dom klarar inte pixel shader. Testa och kör upplösning 800 gnr 600. Ta inte allting på högsta, testa och ta allt på hight istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 ta bort AA så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Fan vad jobbigt,jag ställer om installingarna som jag vill ha dom osv Men när jag trycker på Appley står det såhär ( Se bilden ) Och då startar jag om Demot (trycker på Quit och se trycker jag på iconen igen) Men sen när jag startar det igen så står det "You are starting Far Cry Demo for the first time,want to change your options now?" som det har stått massor av gånger Och detta är min brorsas dator och jag vet inte vad han har för grafikkort,och det är bra,det klarar det mäsa,Battlefield,Vice City,Commander and Conquer Generals och Max Payne 2,tja rent ut av alla spel jag har testat,klarar kortet på högsta grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 om du trycker på OK där så behöver du inte starta om, iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Men när jag trycker på OK,så försvinner bara den texten,och sen startar jag spelet Men då är det CP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts