Plaisir Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Jaha nu drar det igång en massa tråkiga nationella prov. Ush vad tråkigt. Och så undrar jag självklart hur gick det för er som är lite äldre och tyckte ni de var svåra? Redigerad 6 februari, 2004 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 jag har nat prov i eng B någon gång under våren, och tror även jag har i matte C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 i tisdags skulle jag haft nationelt prov i svenska (läsförstålse) men jag var sjuk.... igår vad det nationelt prov där man skulle skriva en uppsats.. mådde skit men gjorde det ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Matte C om två veckor och Engelska B senare under våren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Matte C om två veckor och Engelska B senare under våren Matte B har jag hört ska va hur svårt som hellst.. Hade svenska prov 3 tim igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 I tisdags hade vi Läsförståelse i svenska A... Igår skulle vi skriva uppsats i svenska C. Det gick bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 I tisdags hade vi Läsförståelse i svenska A... Igår skulle vi skriva uppsats i svenska C. Det gick bra! Du menar väl del A och C, svenska A är den första kursen i svenska på gymnasiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Du menar väl del A och C, svenska A är den första kursen i svenska på gymnasiet... Jag menar del A och C... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 i tisdags skulle jag haft nationelt prov i svenska (läsförstålse) men jag var sjuk.... igår vad det nationelt prov där man skulle skriva en uppsats.. mådde skit men gjorde det ändå.... En annan drack typ tre liter läsk under det provet. Man vart ju skapligt nödig efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 i tisdags skulle jag haft nationelt prov i svenska (läsförstålse) men jag var sjuk.... igår vad det nationelt prov där man skulle skriva en uppsats.. mådde skit men gjorde det ändå.... har också gjort de. Vilken "fråga" valde du på uppsatsen? I min skola var det bara 3 som valde den jag valde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts