Jump to content

Far cry...

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

äh jag har vant mig vid dom där jävlarna så nu är jag inte rädd mer.. :rolleyes:

aja jag är på en bana där man går efter en väg i skogen bland alla tringans (Stavning) vart ska man jag har letat som fan.. Bron är ju trasig så där kan man väll inte gå eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har kommit till sista banan (?) där det finns en himmlans massa monster med raketgevär och sånna med k-pistar som kan hoppa typ 50 meter... ska man bara döda allt eller?

Så många är det inte.. :)

Klarade precis ut FC och jag störde mig på slutet.. Men nästsista(eller tredje sist?) När man får börja i en skog full med monster och har tio skott var rolig..! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första mapen .. När man ska kasta sten i vattnet för o lura dumsnuten. (riktigt i början) Sen dödar man alla och hämtar kikaren .. Sen dödar man han som träningskjuter, och han på tornet o alla andra.. sen när ja ska hoppa in i jeepen hör man Windows Varningsljudet Pling .. Inget händer, skärmen blir svart och trycker man enter, space. Nån knapp åker man ur spelet.. Har 512 RAM så de kan ju inte va datorn som är korkad. Och ja, Ja har installerat alla drivrutiner och sånt .. ;) Myzz_pyzz@hotmail.com /msg me om ni vet va felet är .. (Ni kan ju oxå adda mig på msn , samma mail) HJÄLP MIG SNÄLLA! Blir så störd på det :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor