Add3 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 äh jag har vant mig vid dom där jävlarna så nu är jag inte rädd mer.. aja jag är på en bana där man går efter en väg i skogen bland alla tringans (Stavning) vart ska man jag har letat som fan.. Bron är ju trasig så där kan man väll inte gå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag har kommit till sista banan (?) där det finns en himmlans massa monster med raketgevär och sånna med k-pistar som kan hoppa typ 50 meter... ska man bara döda allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag har kommit till sista banan (?) där det finns en himmlans massa monster med raketgevär och sånna med k-pistar som kan hoppa typ 50 meter... ska man bara döda allt eller? ja, man ska slakta sönder allt man ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2004 jag har kommit till sista banan (?) där det finns en himmlans massa monster med raketgevär och sånna med k-pistar som kan hoppa typ 50 meter... ska man bara döda allt eller? Så många är det inte.. Klarade precis ut FC och jag störde mig på slutet.. Men nästsista(eller tredje sist?) När man får börja i en skog full med monster och har tio skott var rolig..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Så många är det inte.. Klarade precis ut FC och jag störde mig på slutet.. Men nästsista(eller tredje sist?) När man får börja i en skog full med monster och har tio skott var rolig..! håller med om "skogsbanan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Första mapen .. När man ska kasta sten i vattnet för o lura dumsnuten. (riktigt i början) Sen dödar man alla och hämtar kikaren .. Sen dödar man han som träningskjuter, och han på tornet o alla andra.. sen när ja ska hoppa in i jeepen hör man Windows Varningsljudet Pling .. Inget händer, skärmen blir svart och trycker man enter, space. Nån knapp åker man ur spelet.. Har 512 RAM så de kan ju inte va datorn som är korkad. Och ja, Ja har installerat alla drivrutiner och sånt .. Myzz_pyzz@hotmail.com /msg me om ni vet va felet är .. (Ni kan ju oxå adda mig på msn , samma mail) HJÄLP MIG SNÄLLA! Blir så störd på det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 Nej det kan ju inte vara fel på datorn när du har 512mb ram. Skulle uppskattas med lite mer specs kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts