Karatemorfar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 (redigerad) Alltså, det är svårt att utrycka sig i ord hur jävla bra Far Cry är ! Ska lista upp saker som är bra med Far Cry ! Det första är bäst sen går det ner .... Eller så är de lika bra Naturen, Vattnet och Jungeln AI:n, dock ganska dålig vid vissa tillfällen Hajarna, Vildssvinen, papegojorna och Fiskarna Storyn Som sagt, jag vet inte hur jag ska utrycka det ! Men om Far Cry skulle vara på någon annan sleten ö som Gotland eller Öland så skulle spelet suga enormt .... CryTech har gjort ett jävla bra jobb ... Finns dock en del fel och buggar som jag inte tänker gå in på. Redigerad 24 april, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Finns dock en del fel och buggar som jag inte tänker gå in på. pröva att gå in på UBIs forum (Far Cry-delen) har skrivit en tråd där, bad om hjälp/tips om hur man fick det att fungera, men självklart blir tråden nerspammad av puckon som bara är där för att förstöra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Det finns väll inga hajar? Den enda haj jag har sett är den som hängde i ett snöre på banan Fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Det finns väll inga hajar? Den enda haj jag har sett är den som hängde i ett snöre på banan Fort Jo, det finns hajar ! Om du gör en egen bana kan du sätta ut hajar i vattnet, så då borde de ju finnas med .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jo, det finns hajar ! Om du gör en egen bana kan du sätta ut hajar i vattnet, så då borde de ju finnas med .... Kanske om man simmar tillräckligt långt bort från land på en bana? De kanske använder hajarna istället för "avgränsare" (även kallat osynliga väggar.) eftersom... dom kan ju inte göra en bana HUR stor som helst ju testa och kolla nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag antar mig uppgiften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag antar mig uppgiften Jag har själv kollar men inte hittat några, antagligen är de till för mappare ! Som de flesta vet så kommer helikoptrarna om man åker tillräkligt långt ut, och jag har hittat deras samlings plats, mitt ut i havet står de med en gubbe i som ej går att skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 KOLLA HÄR !! En Co-op bana till Far Cry, den är asball Det är rebellion, fast på dagen (Rebelion är en singleplayerbana) Asballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 KOLLA HÄR !! En Co-op bana till Far Cry, den är asball Det är rebellion, fast på dagen (Rebelion är en singleplayerbana) Asballt Ser ingen bana ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 ja, vart e den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Han kanske ser sin bana genom sina mystiska solbrillor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Han kanske ser sin bana genom sina mystiska solbrillor? Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hoppsan Mitt minne strejkar här Grao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hoppsan Mitt minne strejkar här Grao Hur spelar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 ladda ner en demo till far cry tyckte de var tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2004 Hur spelar man den? 1: Kopiera mappen och grejen brevid 2: Klistra in i ditt Far Cry/Levels 3: Starta spelet och creata ett FFA Game, där kan du välja banan Undra om man kan döda varandra när man coopar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 läste något på nå forum att det är hela 5 skivor till spelet, stämmer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 läste något på nå forum att det är hela 5 skivor till spelet, stämmer detta? Det är möjligt att det är det i den amerikanska versionen men i den europeiska så är det en dvd skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det är möjligt att det är det i den amerikanska versionen men i den europeiska så är det en dvd skiva. GTA3 freak: Så sant, Så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2004 Måste bara säga att jag är GRYMT rädd för dom där äckliga djuren som hoppar på än.. fy fan jag kan knappt spela spelet pga. dom!! :"> kan man inte modda bort dom eller bli odödlig på spelet? När kommer dom större monstrerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts