Karatemorfar Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Adda mig på msn ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 hmm, har problem med Far Cry, det laggar som bara den, även om jag har en hyffsatt ny dator (P4 3ghz, 512mb RAM, 256mb GFX (ATI Radeon 9600XT))... Har läst på flera sidor och försökt lösa problemet, men jag har inte lyckats. Har testat flera olika inställningar (enda ner till låg på allt), men det hjälper inte ett dugg. Någon som har ett ATI-kort, och som kan köra FC utan lagg eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 jag fick välja mellan fc och nfs:u och tog nfs:u Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 hmm, har problem med Far Cry, det laggar som bara den, även om jag har en hyffsatt ny dator (P4 3ghz, 512mb RAM, 256mb GFX (ATI Radeon 9600XT))... Har läst på flera sidor och försökt lösa problemet, men jag har inte lyckats. Har testat flera olika inställningar (enda ner till låg på allt), men det hjälper inte ett dugg. Någon som har ett ATI-kort, och som kan köra FC utan lagg eller något? Jag har AMD XP 1900+, Connect Radeon 9600XT 128MB, 1024MB RAM och det flyter hyffsat i 1024x768 och high på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 hmm, har problem med Far Cry, det laggar som bara den, även om jag har en hyffsatt ny dator (P4 3ghz, 512mb RAM, 256mb GFX (ATI Radeon 9600XT))... Har läst på flera sidor och försökt lösa problemet, men jag har inte lyckats. Har testat flera olika inställningar (enda ner till låg på allt), men det hjälper inte ett dugg. Någon som har ett ATI-kort, och som kan köra FC utan lagg eller något? Drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 jag fick välja mellan fc och nfs:u och tog nfs:u Men för fan .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Men för fan .... Haha, så lät det ju inte förut eller hur Morfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Drivrutiner? yep, har uppdaterat både moderkortet och grafikkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Tjena nån som har CryGame.dll jag lekte lite och råkade Förstöra min och jag orkar ej installera om Vad har du för mysko isntinkt som får dig att gräva sönder en dll fil?? Hehehe.... inte röra, hantera varsamt! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Vad har du för mysko isntinkt som får dig att gräva sönder en dll fil?? Hehehe.... inte röra, hantera varsamt! ( ) Det är alltid .dll filerna det brukar vara fel på när man har en olaglig verision.. Det går inte "leka" sönder en .dll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Det är alltid .dll filerna det brukar vara fel på när man har en olaglig verision.. Det går inte "leka" sönder en .dll... borde ju gå iaf man har rätt program, fast det förstås, han kanske inte sitter med en c++ kompilator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Jag har ett program som man öppnar dllfiler och lan ändra i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2004 Det är alltid .dll filerna det brukar vara fel på när man har en olaglig verision.. Det går inte "leka" sönder en .dll... jo visst, ladda hem Hexedit eller annat Hex-program, öppna dll-filen och vips, där finns det mycket man kan ändra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Haha, så lät det ju inte förut eller hur Morfar? Vadå, vad menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 jo visst, ladda hem Hexedit eller annat Hex-program, öppna dll-filen och vips, där finns det mycket man kan ändra på Jo, men jag tror inte att kan dom grejerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Hittade en intressant modd till Far Cry som ska släppas snart Här! En Jurassic Park modd, har nämnt detta förut men nu igen, med sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 (redigerad) Härligt! Skönt att få använda Mac-10! EDIT: Min 1000:e post! Wee! Redigerad 23 april, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2004 Hittade en intressant modd till Far Cry som ska släppas snart Här! En Jurassic Park modd, har nämnt detta förut men nu igen, med sajten Jävlar vad coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2004 Hittade en intressant modd till Far Cry som ska släppas snart Här! En Jurassic Park modd, har nämnt detta förut men nu igen, med sajten den funkar inte står bara att dom för tillfället har lagt ner sin hemsida eller nåt sånt på tyska, uppdateringar eller nåt sånt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2004 Jag har fastnat på banan cooler! jag har hittat den där tjejen i ett rum nu men vad tusan ska man göra sen?!?!?!?!? om man trycker på dörren så står det typ : save val men hur då!?!?!?! jag fattaringtet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts