spacepig Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Undra om man kanske ska Köpa Far cry endå det verkar ju Grymt.. Kommer det att vara Multiplayer i Spelet ochså ? nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Ja det är MP på FC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Undra om man kanske ska Köpa Far cry endå det verkar ju Grymt.. Kommer det att vara Multiplayer i Spelet ochså ? nån som vet Alltså, läs igenom tråden istället för att fråga saker som tagits upp tio gånger förut... woah! snygg sida stellhell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag har fastnat på demot (Fort heter banan). I slutet när man är i nåt litet hus under nån stor parabol, när några helikoptrar har skjutit på en, så är det nån manick med sex stycken "knappar" på. En är det nåt rött framför....så det borde vara "slutmålet". Vilken knapp ska man trycka på? Vet nån vad jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag har fastnat på demot (Fort heter banan). I slutet när man är i nåt litet hus under nån stor parabol, när några helikoptrar har skjutit på en, så är det nån manick med sex stycken "knappar" på. En är det nåt rött framför....så det borde vara "slutmålet". Vilken knapp ska man trycka på? Vet nån vad jag menar? UHm ne, Du ska hämta en C4 sprängdeg i ett litet skjul bakom ett kontrollrum i huset som du är i, sen ska du kuta till den där maskinen med lysen och spakar som du pratar om och sätta fast den där, sen ska du ruscha ut så fort du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag har fastnat på demot (Fort heter banan). I slutet när man är i nåt litet hus under nån stor parabol, när några helikoptrar har skjutit på en, så är det nån manick med sex stycken "knappar" på. En är det nåt rött framför....så det borde vara "slutmålet". Vilken knapp ska man trycka på? Vet nån vad jag menar? Hmm.. fattar inte riktigt vad du menar.. Men är du vil helikoptern eller har du sprängt den och kommit in i fortet? Om du har kommit in så ska du skjuta killen vid monitorerna och ta kortet.. sen ska du öppna buren och ta en srängladdning.. Sen springer du bort i koridoren och sätter fast bomben på en generator eller vad det är sen så SPRINGER DU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Vart kan man köpa Far Cry billigast? Det billigaste jag sett det var 399 kr och det är inte så billigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Vart kan man köpa Far Cry billigast? Det billigaste jag sett det var 399 kr och det är inte så billigt... Jo det är billigt för att vara dagens marknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 UHm ne, Du ska hämta en C4 sprängdeg i ett litet skjul bakom ett kontrollrum i huset som du är i, sen ska du kuta till den där maskinen med lysen och spakar som du pratar om och sätta fast den där, sen ska du ruscha ut så fort du kan. Tack, jag klarade det nyss. Nu är det bara att köpa hela spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 @ Stell: Jävligt snygg hemsida! Men ni kan ju adda mig på msn eller om jag redan är addad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 @ Stell: Jävligt snygg hemsida! Men ni kan ju adda mig på msn eller om jag redan är addad 10-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crewL Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 själv så har man fastnat.. I början på cooler banan.. Står tre gubbar och skjuter på något monster, monstret dör och jag dödar dom som stog och skjöt, vart ska jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 jag tror jag ska köpa de. fast jag har inte http://www.subservientchicken.com/at demot eller nåt men jag kollade på game play eller va de heter på TV4+ när FC var me där. de såg skit ballt ut men jag tyckte dom sa att de var lego gubbar eller nåt sånt jag skulle helst vilja att FC skulle liksom vara realistiskt eller vad man ska säga, att de skulle varit människor i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 10-4 10-4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 10-4? Ten-four, polissnack = okej, uppfattat typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 jag tror jag ska köpa de. fast jag har inte http://www.subservientchicken.com/at demot eller nåt men jag kollade på game play eller va de heter på TV4+ när FC var me där. de såg skit ballt ut men jag tyckte dom sa att de var lego gubbar eller nåt sånt jag skulle helst vilja att FC skulle liksom vara realistiskt eller vad man ska säga, att de skulle varit människor i stället Lego gubbar? Det är legosoldater.. They kill for money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Ten-four, polissnack = okej, uppfattat typ. Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 själv så har man fastnat.. I början på cooler banan.. Står tre gubbar och skjuter på något monster, monstret dör och jag dödar dom som stog och skjöt, vart ska jag nu? Fattar inte vilken bana du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crewL Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Fattar inte vilken bana du menar? Bana heter Cooler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 20 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2004 Tjena nån som har CryGame.dll jag lekte lite och råkade Förstöra min och jag orkar ej installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts