Jump to content

Far cry...

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har fastnat på demot (Fort heter banan). I slutet när man är i nåt litet hus under nån stor parabol, när några helikoptrar har skjutit på en, så är det nån manick med sex stycken "knappar" på. En är det nåt rött framför....så det borde vara "slutmålet". Vilken knapp ska man trycka på? Vet nån vad jag menar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fastnat på demot (Fort heter banan). I slutet när man är i nåt litet hus under nån stor parabol, när några helikoptrar har skjutit på en, så är det nån manick med sex stycken "knappar" på. En är det nåt rött framför....så det borde vara "slutmålet". Vilken knapp ska man trycka på? Vet nån vad jag menar?

UHm ne, ;) Du ska hämta en C4 sprängdeg i ett litet skjul bakom ett kontrollrum i huset som du är i, sen ska du kuta till den där maskinen med lysen och spakar som du pratar om och sätta fast den där, sen ska du ruscha ut så fort du kan. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. fattar inte riktigt vad du menar.. Men är du vil helikoptern eller har du sprängt den och kommit in i fortet?

Om du har kommit in så ska du skjuta killen vid monitorerna och ta kortet.. sen ska du öppna buren och ta en srängladdning.. Sen springer du bort i koridoren och sätter fast bomben på en generator eller vad det är sen så SPRINGER DU!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UHm ne, ;) Du ska hämta en C4 sprängdeg i ett litet skjul bakom ett kontrollrum i huset som du är i, sen ska du kuta till den där maskinen med lysen och spakar som du pratar om och sätta fast den där, sen ska du ruscha ut så fort du kan. ^_^

Tack, jag klarade det nyss. Nu är det bara att köpa hela spelet då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror jag ska köpa de.

fast jag har inte http://www.subservientchicken.com/at demot eller nåt men jag kollade på game play eller va de heter på TV4+ när FC var me där. de såg skit ballt ut :wub:

men jag tyckte dom sa att de var lego gubbar eller nåt sånt :D

jag skulle helst vilja att FC skulle liksom vara realistiskt eller vad man ska säga, att de skulle varit människor i stället :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror jag ska köpa de.

fast jag har inte http://www.subservientchicken.com/at demot eller nåt men jag kollade på game play eller va de heter på TV4+ när FC var me där. de såg skit ballt ut :)

men jag tyckte dom sa att de var lego gubbar eller nåt sånt :D

jag skulle helst vilja att FC skulle liksom vara realistiskt eller vad man ska säga, att de skulle varit människor i stället :lol:

Lego gubbar? :wub: Det är legosoldater.. They kill for money.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor