AE_Dave Skrivet 11 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 mmm, kan inte vänta, kan bara inte vänta tills jag får råd, Ska bli gott att rulla ner en tunna över en kulle i sann HL2 stil och pricka knoppen på en terrorist med tunnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Japp, det är asballt att rulla tunnor mot fiender Kul att leka med fysik motorn och slå ner fiender för stup, eller skjuta ner hängbroar med fiender på! Sen är det lite smått roligt att skjuta fåglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 MÅSTE KÖPA! Gav demot en andra chans, nu är jag frälst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 ja, då har man 500 och på rocks här i sundsvall kostar det 499 kr. . men nu är det så att det är påsk helger och skit så dom har inte öppet. får väl åka på måndag eller tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Oooo, far cry.. Har suttit och lirat det i typ en hel vecka.. Men jag tycker det blir lita lamt efter ett tag.. Muterade apor någon? Fan vad läskigt det blir efter ett tag.. Man springer runt och gömmer sig så kommer det en ful jävla apa och hoppar på en och dödar en så fett.. *********SPOILER******** En bra bit in i spelet så blir det riktigt svårt.. Jag vet inte hur många gånger jag har dött asså.. Dom har ju muterat lite allt möjligt där på ön och det finns skitstora gubbar som har vapen inopererade i kroppen.. Och ännu längre in(där jag är nu) så är det deras nyaste testexperiment.. Det är muterade människor som kan bli genomskinliga..!! Man skiter på sig bokstavligt när man springer runt bland massa skit och det hoppar fram en gubbe framför en från ingenstans..!! *********SPOILER******** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Oooo, far cry.. Har suttit och lirat det i typ en hel vecka.. Men jag tycker det blir lita lamt efter ett tag.. Muterade apor någon? Fan vad läskigt det blir efter ett tag.. Man springer runt och gömmer sig så kommer det en ful jävla apa och hoppar på en och dödar en så fett.. *********SPOILER******** En bra bit in i spelet så blir det riktigt svårt.. Jag vet inte hur många gånger jag har dött asså.. Dom har ju muterat lite allt möjligt där på ön och det finns skitstora gubbar som har vapen inopererade i kroppen.. Och ännu längre in(där jag är nu) så är det deras nyaste testexperiment.. Det är muterade människor som kan bli genomskinliga..!! Man skiter på sig bokstavligt när man springer runt bland massa skit och det hoppar fram en gubbe framför en från ingenstans..!! *********SPOILER******** aaaahhh. MÅSTE HA SPELET NU!!!! Men tyvärr är inte rocks öppet på påsk dagen. HELVETES GUD DAGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Ingen som vet hur man gör banor, har lyckats att göra lite på en bana ! Men kommer inte så mycket längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 aaaahhh. MÅSTE HA SPELET NU!!!! Men tyvärr är inte rocks öppet på påsk dagen. HELVETES GUD DAGAR Varför köpa det där? Det var ju extremt dyrt för att vara ett PCSpel och så var det inte öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Oooo, far cry.. Har suttit och lirat det i typ en hel vecka.. Men jag tycker det blir lita lamt efter ett tag.. Muterade apor någon? Fan vad läskigt det blir efter ett tag.. Man springer runt och gömmer sig så kommer det en ful jävla apa och hoppar på en och dödar en så fett.. *********SPOILER******** En bra bit in i spelet så blir det riktigt svårt.. Jag vet inte hur många gånger jag har dött asså.. Dom har ju muterat lite allt möjligt där på ön och det finns skitstora gubbar som har vapen inopererade i kroppen.. Och ännu längre in(där jag är nu) så är det deras nyaste testexperiment.. Det är muterade människor som kan bli genomskinliga..!! Man skiter på sig bokstavligt när man springer runt bland massa skit och det hoppar fram en gubbe framför en från ingenstans..!! *********SPOILER******** Håller med till 100%! Man blir skiträdd när man smyger sig in i ett rum och vet att en muterad apa sitter där inne och innan man vet ordet av så SCLASH, PLASH så ligger man död på golvet och hjärtat bultar i 120 knop. Dessutom är miljöerna förjävla fina, jag är kär i Far Cry Men nu har jag fastnat och det är svinjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 *knäpp varning* Någon som vill starta en sida! Finns vad jag vet inte någon svensk Far Cry sida *knäpp varning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Count me in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Då är vi två iaf, men ska jag vara ärlig så har jag aldrig gjort en hemsida förut så det skulle vara bra om någon som kan hemsidor är med Du kanske kan Hoggert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag skulle kunna vara med ifall jagfick... :"> hehe, jag kan göra hemsidor, fast det är html, sen har jag inte alltför mycket tid över, läxor, 3d filmer, cs klanen, etcetra, fast när jag får tid över (vilket jag åtminstone har typ 35 - 45 timmar i veckan så kan jag ju hjälpa till, sen har jag inte far cry än men har demo med 2 banor, sen fyller jag år snart ska önska mig det då här är några sidor jag gjort... kanske inte de snyggaste men men: avalonentertainment (typ nerlagd skulle jag tippa men sidan finns kvar) broar (bloody roar, min cs klan, jag gjort hemsida ofcourse ) pc-hunter.cjb.net ack ack ack, gammal gammal men nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 jag skulle kunna göra en.. Jag tycker att spelet är kul Sida 1 Sida 2 Dom sidorna som jag är mest nöjda över :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Hoggert, AE_Dave och the_copy (och jag) ! Om ni gör en "test" sida lite snabbt så ska vi se vilken som är snyggast! Ps: De som jag inte har skrivit upp kan också göra en hemsida om ni vill vara med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 (redigerad) Ah ger upp! Copy är mycket bättre än mig på att göra hemsidor och så är han min kompis orka tävla mot ens kompis? *edit* stavfel *Edit2* Ifall du vill ha såna där blå scrolls på sidan som på pc-hunter.cjb.net kan du kontakt mig via mail/msn/irc (westerlund_333@hotmail.com / #bloodyroar [nick:Skumtomten]) så skickar jag den, (skriver den inte här eftersom den är vääääääääääääääääääääääääääällldigt lång.... ) Redigerad 12 april, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Men varför inte göra en en hemsida tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 LOL, jag kan inte göra hemsidor, aldrig gjort nån :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Men varför inte göra en en hemsida tillsammans? hmm, kanske det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Jag ställer gärna på en hemsida.. Håller på med en i skolan just nu.. ganska nöjd faktist.. Tänk nu på att denna bild får jag egentligen inte visa.. så glöm inte det.. PS. Hoggert, vart är det du har fastnat?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts