Jump to content

Far cry...

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oooo, far cry.. :wub:

Har suttit och lirat det i typ en hel vecka..

Men jag tycker det blir lita lamt efter ett tag.. Muterade apor någon? :)

Fan vad läskigt det blir efter ett tag.. Man springer runt och gömmer sig så kommer det en ful jävla apa och hoppar på en och dödar en så fett.. :rolleyes:

*********SPOILER********

En bra bit in i spelet så blir det riktigt svårt.. Jag vet inte hur många gånger jag har dött asså.. Dom har ju muterat lite allt möjligt där på ön och det finns skitstora gubbar som har vapen inopererade i kroppen.. :wub: Och ännu längre in(där jag är nu) så är det deras nyaste testexperiment.. Det är muterade människor som kan bli genomskinliga..!! :D Man skiter på sig bokstavligt när man springer runt bland massa skit och det hoppar fram en gubbe framför en från ingenstans..!! ;)

*********SPOILER********

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oooo, far cry.. :)

Men jag tycker det blir lita lamt efter ett tag.. Muterade apor någon? :P

Fan vad läskigt det blir efter ett tag.. Man springer runt och gömmer sig så kommer det en ful jävla apa och hoppar på en och dödar en så fett.. :rolleyes:

*********SPOILER********

En bra bit in i spelet så blir det riktigt svårt.. Jag vet inte hur många gånger jag har dött asså.. Dom har ju muterat lite allt möjligt där på ön och det finns skitstora gubbar som har vapen inopererade i kroppen.. :wub: Och ännu längre in(där jag är nu) så är det deras nyaste testexperiment.. Det är muterade människor som kan bli genomskinliga..!! :D Man skiter på sig bokstavligt när man springer runt bland massa skit och det hoppar fram en gubbe framför en från ingenstans..!! ;)

*********SPOILER********

aaaahhh. MÅSTE HA SPELET NU!!!! Men tyvärr är inte rocks öppet på påsk dagen. HELVETES GUD DAGAR :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oooo, far cry.. :)

Men jag tycker det blir lita lamt efter ett tag.. Muterade apor någon? :P

*********SPOILER********

En bra bit in i spelet så blir det riktigt svårt.. Jag vet inte hur många gånger jag har dött asså.. Dom har ju muterat lite allt möjligt där på ön och det finns skitstora gubbar som har vapen inopererade i kroppen.. :D Och ännu längre in(där jag är nu) så är det deras nyaste testexperiment.. Det är muterade människor som kan bli genomskinliga..!! :wub: Man skiter på sig bokstavligt när man springer runt bland massa skit och det hoppar fram en gubbe framför en från ingenstans..!! ;)

*********SPOILER********

Håller med till 100%!

Man blir skiträdd när man smyger sig in i ett rum och vet att en muterad apa sitter där inne och innan man vet ordet av så SCLASH, PLASH så ligger man död på golvet och hjärtat bultar i 120 knop.

Dessutom är miljöerna förjävla fina, jag är kär i Far Cry

Men nu har jag fastnat och det är svinjobbigt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle kunna vara med ifall jagfick... :"> hehe, jag kan göra hemsidor, fast det är html, sen har jag inte alltför mycket tid över, läxor, 3d filmer, cs klanen, etcetra, fast när jag får tid över (vilket jag åtminstone har typ 35 - 45 timmar i veckan så kan jag ju hjälpa till, sen har jag inte far cry än men har demo med 2 banor, sen fyller jag år snart ska önska mig det då ^_^

här är några sidor jag gjort... kanske inte de snyggaste men men:

avalonentertainment (typ nerlagd skulle jag tippa men sidan finns kvar)

broar (bloody roar, min cs klan, jag gjort hemsida ofcourse :) )

pc-hunter.cjb.net ack ack ack, gammal gammal men nåja

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah ger upp! :) Copy är mycket bättre än mig på att göra hemsidor och så är han min kompis orka tävla mot ens kompis? ;)

*edit*

stavfel

*Edit2*

Ifall du vill ha såna där blå scrolls på sidan som på pc-hunter.cjb.net

kan du kontakt mig via mail/msn/irc (westerlund_333@hotmail.com / #bloodyroar [nick:Skumtomten]) så skickar jag den, (skriver den inte här eftersom den är vääääääääääääääääääääääääääällldigt lång.... ^_^ )

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor