Jump to content

Far cry...

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Tänkte att eftersom Far Cry tydligen ska komma ut ganska snart kan man ju dra igång lite snack om det. Jag har just testat demot av det och jag kan säga att jag ser framemot FC mycket mycket mer än HL2 när jag testat HL2 läckan och FC demot.... dock är det ju stor skillnad mellan en läckt beta version och ett demo. Men nåja, ( :) ) Härligt att flumma omkring i gummibåten också hehe. :shifty:

Nån som vet det bestämmda release datummet förresten? Jag vet bara att det skulle släppas under första kvartalet 2004. :D

(Måste ju bjuda på lite screens också.)

Har bara en screen just nu från ingame men nåja.

Ni som inte har lirat demot än så finns det att tanka på:

fragzone.com

och

far cry's hemsida

;)

*EDIT*

Det tar ungefär 1 timma att ladda hem FC om du är på omkring 130 kb/s.

Ungefär 25 - 45 minuter om du kör på omkring 180-200 kb/s

post-23-1076035382_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja...

Jag har fastnat på placet där dom kommer med helikoptrar och båtar och bombarderar en :D

Ta raket kastaren som ligger på lådan vid dörren in i berget, skjut sönder den stora båten nere vid vattnet. Kuta sen och göm dig så du inte dör av missilerna som kommer. När alla bomber slutat falla kutar du till den fastmonterade maskingeväret som finns där och skjut han som sitter och matar på dig från helikoptern, när du dödar han som skjuter från den trillar han av och piloten blir rädd och flyger iväg. Sen är det bara att traska in i berget :P

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser jävligt mycket fram emot det här spelet ! Värkar ju helt jävla bra !

Mailgamer:

Veckans "omg":

…som går till utvecklarna Crytek Studios, som ligger bakom det lovande Far Cry. Nu i veckan gjorde polisen en razzia på Cryteks kontor, då de fått in ett anonymt tips om att det förekom piratkopior där. Det vore ju osedvanligt korkat, men vi hoppas att detta inte står i vägen för Far Cry.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser jävligt mycket fram emot det här spelet ! Värkar ju helt jävla bra !

Mailgamer:

Veckans "omg":

…som går till utvecklarna Crytek Studios, som ligger bakom det lovande Far Cry. Nu i veckan gjorde polisen en razzia på Cryteks kontor, då de fått in ett anonymt tips om att det förekom piratkopior där. Det vore ju osedvanligt korkat, men vi hoppas att detta inte står i vägen för Far Cry.

Hahahaha låter lite flummigt med en razzia i cryoteks byggnad... :D hahaha lolzors :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Drog upp tråden, eftersom det är recenserat i GameReactor. Det fick 8/10.

Grafik: 10 Spelbarhet: 7 Ljud: 7 Hållbarhet: 8

Fördelar:

Otrolig grafik

Bra historia

Nackdelar:

AIn är ojämn

Stundtals enformigt

-----------------------------------------

Min scanner funkar inte, annars skulle jag kunna skanna in den >_< Dom säger också i recensionen att onlinedelen är superb, så detta är ett givet köp enligt mig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Kolla vad som hände mig när jag satt och spelade Far Cry nyss!

Satt och tryckte bakom en palm när jag hörde hur en jeep startades, smög fram och kikade, och vad fan får jag se framför ratten? Jo ett vildsvin! Haha! :P

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...rCry0000001.JPG

Så smarta vildsvin är det inte ofta man ser ser. :(

Så klaga inte på dålig AI i Far Cry.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor