AE_Dave Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Tänkte att eftersom Far Cry tydligen ska komma ut ganska snart kan man ju dra igång lite snack om det. Jag har just testat demot av det och jag kan säga att jag ser framemot FC mycket mycket mer än HL2 när jag testat HL2 läckan och FC demot.... dock är det ju stor skillnad mellan en läckt beta version och ett demo. Men nåja, ( ) Härligt att flumma omkring i gummibåten också hehe. Nån som vet det bestämmda release datummet förresten? Jag vet bara att det skulle släppas under första kvartalet 2004. (Måste ju bjuda på lite screens också.) Har bara en screen just nu från ingame men nåja. Ni som inte har lirat demot än så finns det att tanka på: fragzone.com och far cry's hemsida *EDIT* Det tar ungefär 1 timma att ladda hem FC om du är på omkring 130 kb/s. Ungefär 25 - 45 minuter om du kör på omkring 180-200 kb/s Redigerad 6 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 26 mars 2004, källa PCG Februari. Men vettifan om dom går att lita på. I Julinummret förra året har dom med Half Life 3 på nya releaser . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 26 mars 2004, källa PCG Februari. Men vettifan om dom går att lita på. I Julinummret förra året har dom med Half Life 3 på nya releaser . HL3 är ju bekräftat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 HL3?? menar du inte HL2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 HL3?? menar du inte HL2?? Nej det menar han inte, HL3 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 far cry demot är riktigt kul, men jävligt svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 far cry demot är riktigt kul, men jävligt svårt Ja... Jag har fastnat på placet där dom kommer med helikoptrar och båtar och bombarderar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Varför började dom ens tänka på Half Life 3 i Juli förra året när tvåan just skulle släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Ja... Jag har fastnat på placet där dom kommer med helikoptrar och båtar och bombarderar en Ta raket kastaren som ligger på lådan vid dörren in i berget, skjut sönder den stora båten nere vid vattnet. Kuta sen och göm dig så du inte dör av missilerna som kommer. När alla bomber slutat falla kutar du till den fastmonterade maskingeväret som finns där och skjut han som sitter och matar på dig från helikoptern, när du dödar han som skjuter från den trillar han av och piloten blir rädd och flyger iväg. Sen är det bara att traska in i berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Jag ser jävligt mycket fram emot det här spelet ! Värkar ju helt jävla bra ! Mailgamer: Veckans "omg": …som går till utvecklarna Crytek Studios, som ligger bakom det lovande Far Cry. Nu i veckan gjorde polisen en razzia på Cryteks kontor, då de fått in ett anonymt tips om att det förekom piratkopior där. Det vore ju osedvanligt korkat, men vi hoppas att detta inte står i vägen för Far Cry. Redigerad 6 februari, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jag ser jävligt mycket fram emot det här spelet ! Värkar ju helt jävla bra ! Mailgamer: Veckans "omg": …som går till utvecklarna Crytek Studios, som ligger bakom det lovande Far Cry. Nu i veckan gjorde polisen en razzia på Cryteks kontor, då de fått in ett anonymt tips om att det förekom piratkopior där. Det vore ju osedvanligt korkat, men vi hoppas att detta inte står i vägen för Far Cry. Hahahaha låter lite flummigt med en razzia i cryoteks byggnad... hahaha lolzors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Fan va ballt spel Lätt roligast med allt på Very High och 1600*1200*32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) LOL Då ska man ju "bränna" FarCry om Crytek Studios använder piratkopierade program för att tillverka sitt. Är ju lite sjukt? Om man är ett spelföretag borde man skämmas. Redigerad 7 februari, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 förstår inte hur dom ska kunna änvända slutna spel till att skriva ett eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 förstår inte hur dom ska kunna änvända slutna spel till att skriva ett eget? Euhm jag menade program :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Riktigt grymt!!! Landskapet var ju fantastiskt detaljerat. Ser verkligen fram imot realeasen. Spelet var lite lätt dock. Redigerad 8 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Ballt spel!! Redigerad 8 februari, 2004 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Drog upp tråden, eftersom det är recenserat i GameReactor. Det fick 8/10. Grafik: 10 Spelbarhet: 7 Ljud: 7 Hållbarhet: 8 Fördelar: Otrolig grafik Bra historia Nackdelar: AIn är ojämn Stundtals enformigt ----------------------------------------- Min scanner funkar inte, annars skulle jag kunna skanna in den Dom säger också i recensionen att onlinedelen är superb, så detta är ett givet köp enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Haha! Kolla vad som hände mig när jag satt och spelade Far Cry nyss! Satt och tryckte bakom en palm när jag hörde hur en jeep startades, smög fram och kikade, och vad fan får jag se framför ratten? Jo ett vildsvin! Haha! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...rCry0000001.JPG Så smarta vildsvin är det inte ofta man ser ser. Så klaga inte på dålig AI i Far Cry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 HAHAHAHAhAHAHAhAHAHAHAHAHA! Det var det roligaste jag har sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts