Mark Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Det självklara valet för mig är BF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 vote:call of duty spelar såklart bf 42 också men CoD e lika kul(lite kuligare ) :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vote: Annat... Project-Entropia Av dom som finns där blir det Global Operations! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Det är ju mer frihet i BF, man kan köra fordon. Och det höll ju också på att slå ut CS på den gamla goda tiden.. Ett plus är att BF är svenskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 vote: BF, det är skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 BF, men med mods såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Call Of Duty har ni märkt vilken supa aim man får efter att ha spelat typ i 2 timmar. BTW Har aldrig spelat BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Warcraft III: TFT, lätt. (vote: annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 bha! vote: annat! Americas Army!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vote:Annat. Lätt NHL 2004 skit kul att göra polarna arga genom att utklassa dom^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vote:Annat UT2K3 med fragops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vote:Annat UT2K3 med fragops o va heter du o var spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Vote: Annat... Metal Gear Solid (har fått Stealth Gear, ska klara så att jag får Bandana nu ) EDIT: oj, såg "...spelar du helst online Redigerad 8 februari, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Anarchy Online.... f*n var ett tag sen jag lirade... kanske det är dags att starta upp min användare igen och betala månadsacvgiften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vote: Annat, Operation Flashpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Vote: Counter-Strike Men spelar även BF ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) Vote: BF (inte så ofta jag spelar men) Spelar även c&c generals på nätet Spelade precis unreal turnament 2 (demot i pcgamer) och, ja, det var lite buggigt! Redigerad 7 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 vote: CS såklart =) men BF är jävligt roligt alltså. måste bara skaffa ny dator. sen blir det knarkning av desert combat det är ju då bf blir roligt "leka med flygplan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Vote: Annat... Metal Gear Solid (har fått Stealth Gear, ska klara så att jag får Bandana nu ) det var onlinespel, inte singleplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts