virre_viking Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 När jag ska sela half life på internet så kommer det upp att min client.dll är annorlunda än dem andras? vad ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 När jag ska sela half life på internet så kommer det upp att min client.dll är annorlunda än dem andras? vad ska ja göra? Uppdatera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Uppdatera! Har redan gjort det! Varför funkar det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 döö det finns redan en topic om half life .. frågor http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=2900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Var 100% säker på att du verkligen har installerat half life 1.1.1.0 eller 1.1.1.1 om inte så tanka steam/1.1.1.0 patchen från typ www.halflife.nu eller www.planethalflife.com . Om det int efunkar ändå så testa installera om det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Var 100% säker på att du verkligen har installerat half life 1.1.1.0 eller 1.1.1.1 om inte så tanka steam/1.1.1.0 patchen från typ www.halflife.nu eller www.planethalflife.com . Om det int efunkar ändå så testa installera om det hela. finns 1.1.1.1 ? trodde bara 1.1.1.0 fanns :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 finns 1.1.1.1 ? trodde bara 1.1.1.0 fanns :S Förmodar att det är 1.1.1.1 som är med i steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Det kan bli så ibland. Installara bara om HL, om det är t.ex CS som det blir så i, installera om CS. Är det i steam som det blir problem med client.dll så ta bara bort Half-Life-mappen eller CS-mappen beroende på vad som krångar. När man skall starta spelat nästa gång så återskapar steam nya HL-katologer med riktiga client.dlls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts