Karatemorfar Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Jag köpte den där nec e616 igår.. fast jag tog 3fri150.. för det e erbjudande nu.. man får 150 min i månaden att ringa för till alla nät.. Och jag betalar 150 kr i 6 månader efter dom 6 månaderna betalar jag 300 kr i månaden.. (6 månader) .. seen efter dom 12 månaderna kan ja låsa upp mobilen ha den som en kontantkortstelfon eller ... när minuterna är slut på telefonen då måste man betala varje samtal.. att sms å mms kostar.. jag tycker du lätt sak köpa den den e fett grym... det finnns mp3 massor med saker.. Kan man välja någon annan mobil än NEC e616 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Kan man välja någon annan mobil än NEC e616 ? vaddå sägeru att den är dåliig Skäääämta.. skitkul.. iaf motorola a835, Nec 313, Nec 616 och så tror jag att man kunde ta en till assstor feta handdatorn.. fast bara dom 3 första mobilerna kan man ha till 3fri60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 Jag ska nog ta 3fri150 och NEC E616 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2004 precis och så är det 65000 färger istället för 4000 som på 3650´n låter ju bra. Hur är det med minnet? 16mb? mycket iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Nej, den har en memory-card lucka så man kan få 128 mb... +internminne 3reZZ: Har den mobilen Bluetooth? och när man låser upp mobilen sen, slutar avbetalningarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Nej, den har en memory-card lucka så man kan få 128 mb... +internminne 3reZZ: Har den mobilen Bluetooth? och när man låser upp mobilen sen, slutar avbetalningarna då? ja den har bluetooth.. aa avbetalningen slutar..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 ja den har bluetooth.. aa avbetalningen slutar..!! Jasså, jag vet ett ställe där du skickar in mobilen och de låser upp den för 200,- ! Funkar till vilken mobil som helst och abbonemang (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jasså, jag vet ett ställe där du skickar in mobilen och de låser upp den för 200,- ! Funkar till vilken mobil som helst och abbonemang (stavning) men oxo när man har kvar sin bindningstid rl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) men oxo när man har kvar sin bindningstid rl ? Vet inte Redigerad 3 maj, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jasså, jag vet ett ställe där du skickar in mobilen och de låser upp den för 200,- ! Funkar till vilken mobil som helst och abbonemang (stavning) Kan låsa upp den illegalt på nätet också, mer säger jag inte... Gjorde det med min 3510i, funkar finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Kan låsa upp den illegalt på nätet också, mer säger jag inte... Gjorde det med min 3510i, funkar finfint det är inte olagligt att låsa upp mobilen gratis på nätet här har ni en sida där man kan göra det: http://trycktill.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 det är inte olagligt att låsa upp mobilen gratis på nätet här har ni en sida där man kan göra det: http://trycktill.com/ Lol! Det var där jag låste upp den... Varför inte det då? Borde inte typ telia reagera på sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) jo men, om du köper mobilen med abb. så får du ju ändå betala abbonemangs (stavning?!) kostnaden... Sj har man en SE T610 men ska köpa en Samsung SGH-e700 eller en Samsung SGH-P400 med roterbar skärm(180grader) och roterbar kamera(180 grader) Nackdelen med e700 e att skärmen e ganska liten, nackdelen me p400 är att den inte har en yttre display...Menyerna är riktigt läckra på båda 2! Screens: E700 http://www.kiboon.cz/images/e700.jpg P400 http://www.samtel.ch/attachments/bildarchiv/sgh_p400/SGH-P400_200.jpg Redigerad 8 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Lol! Det var där jag låste upp den... Varför inte det då? Borde inte typ telia reagera på sånt här? näpp, det är ingen lag på att man inte får låsa upp telefoner, bara att företagen är osnälla och tar betalt för tjänsten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag tycker att du ska köpa en "Sagem my V-65" för 795 kr, på STC, Den är liknande den Sagem du beskrev fast mycket billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts