ElGato Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Beror ju på hur man använder mobilen. Jag har haft tre ericssontelefoner än så länge och har inte minsta klagomål på kvaliteten.. Jag har även haft två Nokia men dessa har jag däremot många klagomål på kvalitetsmässigt. Jag har en T68m nu, har haft den sedan den släpptes vilket närmar sig 3 år tror jag. Den har inte varit inne på service en enda gång, den funkar alltid, batteritiden är superb (har den på dygnet runt och den varar i över en vecka). Jag har tappat den på diverse olika hårda markytor, trampat på den, utsatt den för regn och fukt, någon har suttit på den.. Inte en repa. Om joysticken pajar på din kompis T610 efter en månad så har han väl inte varit särskilt varsam med den eller så har han helt enkelt haft otur och fått ett dåligt exemplar. Kvalitén på T610 tror jag knappast du behöver oroa dig för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jag har då aldrig märkt av att min t610 fungerat sämre i kyla, haft fånen sen början av hösten och är riktigt nöjd med den glöm den i utomhus i -15 m,inus grader och låt den ligga där den blev riktigt seg då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 glöm den i utomhus i -15 m,inus grader och låt den ligga där den blev riktigt seg då hehe.. jo men de flesta färgskärmsmobiler blir sega i kyla. Det är väl lcd-skärmar.. flytande kristaller. De måste ju flyta mycket segare i kyla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Köp Nummer 1-2004 av tidningen Mobil! Där testar dom kameramobiler för under 3000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Köp Nummer 1-2004 av tidningen Mobil! Där testar dom kameramobiler för under 3000:- Tål att prövas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Exakt! Om ett antal år kommer det nog en Nokia 1000009876 med inbyggd husvagn och stekpanna. lol! Men själv har jag en T610 och har haft den sen sommaren 2003. Jag har dock lämnat in den för uppgradering 1 en gång. Och kalle, och ni andra som hade t610, inte har uppgraderat telefonen så borde ni i alla fall tänka på det. Kameran har blivit skarpare, bilderna tar nu bara 15-25 kb, snabbare java. Har själv version R3 men R4 är ute och den gör så att "nightvision" i kameran inte laggar lika mycket. Men jag väntar nog till nästa version innan jag uppgraderar igen. Men tänk på att köpa en t610 iaf. Liten med det mästa. Och ang. din kompiss med trasig joystick, köp alltid försäkring när du köper varor för över 3000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) Jag har också T610 och jag har inte uppdaterat den en enda gång. den duger bra som den e, jag ska ändå köpa en Qtek 8080* om några veckor så jag bryr mig inte heller. Men jag tycker du ska köpa T610 bra Telefon med bra kvalitetskänsla och lågt pris (nåja) *Qtek 8080 är den första mobilen med Windows på svenska, den har bl.a Msn-messenger, Mediaplayer, Internet explorer, W0rd, excel och lite annat bla Kamera och Videokamera. Alltså ingenting för dig den kostar nämligen ca 5000-5500 (man måste få skryta lite iaf ) Redigerad 16 februari, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Nu smäller det, snart ska jag köpa en nokia 3660! Efter konfirmationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Nu smäller det, snart ska jag köpa en nokia 3660! Efter konfirmationen... jag e lat så jag orkar inte ta reda på vilken telefon det är men om det är den där storn, med knapparna som en gammal telefon så vill jag be dig tänka en gång till. Min kompiss har det...krashar,stor,1 timme att skriva sms... men det kanske inte är den du snackar om? Och för alla er med T610...www.myt610.com gå till forumet och skaffa java spel gratis. har princeofpersia, Xiii, ravenshield, fotball manager, motogp2 osv roliga ner man sitter på tåget eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 *Qtek 8080 är den första mobilen med Windows på svenska, den har bl.a Msn-messenger, Mediaplayer, Internet explorer, W0rd, excel och lite annat bla Kamera och Videokamera. Alltså ingenting för dig den kostar nämligen ca 5000-5500 (man måste få skryta lite iaf ) Qtek 7070 var före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Har blivit ganska sugen på att köpa 3G, och en sån där mobil! Den där som de visar på reklamen. Lyssna, Upplev, Surfa eller vad det står, NEC 616 tror jag det är. Men min fråga om någon kan svara på den är: Det kostar ju 199/mån om jag tar 3fri60 och då får jag: "Med 3Fri 60 får du 60 minuter per månad att ringa för till fasta nätet och andra mobilnät. " Men är det som med vanliga abbonemang att om jag ringer för mer än 60 min så får jag betala mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Skaffa Nokia 7650, har haft den i två år nu och dess kamera är bättre än min nya Samsung A-700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 12 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 jag e lat så jag orkar inte ta reda på vilken telefon det är men om det är den där storn, med knapparna som en gammal telefon så vill jag be dig tänka en gång till. Min kompiss har det...krashar,stor,1 timme att skriva sms... men det kanske inte är den du snackar om? Det är en 3650 fastmed vanliga knappar, fattar ej vad du menade med "knapparna som en gammal telefon"!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2004 Det är en 3650 fastmed vanliga knappar, fattar ej vad du menade med "knapparna som en gammal telefon"!? men försök, när knapparna ligger i en cirkel och inte 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 3G-mobiler är ruskigt dåligt köp nu.. Masterna har ju knappt nån räckvidd, och om man kommer utanför räckvidden för en mast skall den hoppa över till det vanliga mobilnätet vilket kan ta mer än en minut ibland, samma sak när den hittar ett 3Gnät igen. Min granne hade en sån någon månad innan han gav bort den, som taxiförare är det inte speciellt kul när mobilen ständigt letar täckning. Som vissa andra här påpekat är T610 ett utmärkt köp.. det är knappast nån mobil du kommer bli missnöjd med och bilderna den tar är det inget fel på. Kolla mobilsajten.com för en del bildexempel från olika telefoner. en sak håller jag med om att 3g suger på landet bland bondläppar man i stan är det valet no.1!!!! (har en egen och älskar den!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 men försök, när knapparna ligger i en cirkel och inte 1 2 3 4 5 6 7 8 9 nej, det är 3650, en 3660 är en med valiga knappar: 123 456 789 0 ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 nej, det är 3650, en 3660 är en med valiga knappar: 123 456 789 0 ni fattar 123 456 789 *0# Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 april, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 precis och så är det 65000 färger istället för 4000 som på 3650´n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 Har blivit ganska sugen på att köpa 3G, och en sån där mobil! Den där som de visar på reklamen. Lyssna, Upplev, Surfa eller vad det står, NEC 616 tror jag det är. Men min fråga om någon kan svara på den är: Det kostar ju 199/mån om jag tar 3fri60 och då får jag: "Med 3Fri 60 får du 60 minuter per månad att ringa för till fasta nätet och andra mobilnät. " Men är det som med vanliga abbonemang att om jag ringer för mer än 60 min så får jag betala mer? Jag köpte den där nec e616 igår.. fast jag tog 3fri150.. för det e erbjudande nu.. man får 150 min i månaden att ringa för till alla nät.. Och jag betalar 150 kr i 6 månader efter dom 6 månaderna betalar jag 300 kr i månaden.. (6 månader) .. seen efter dom 12 månaderna kan ja låsa upp mobilen ha den som en kontantkortstelfon eller ... när minuterna är slut på telefonen då måste man betala varje samtal.. att sms å mms kostar.. jag tycker du lätt sak köpa den den e fett grym... det finnns mp3 massor med saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 13 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2004 (redigerad) Det har ju kommit en "uppföljare" på T610 för ett tag sedan, T630 Och om ett tag (om den inte redan kommit ut) så ska det komma ännu en, T650 3reZZ: Hur är batteriet på den?? Har hört att telefoner med funktionen att kunne visa vidiosamtal tar mycket på telefonens batteri... Är det så på din, kanske inte hunnit att se det än Redigerad 13 april, 2004 av seal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts