R2D2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Idag när jag skulle lägga upp min nya avatarbild så gick jag in på den vanliga uppladdningssidan, men då stod det 404, file not found! Är tjänsten nerlagt eller har den bytt adress??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Idag när jag skulle lägga upp min nya avatarbild så gick jag in på den vanliga uppladdningssidan, men då stod det 404, file not found! Är tjänsten nerlagt eller har den bytt adress??????? Vad var det för filformat? För en gång när jag skulle en bmp fil gick det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Använd GIF eller JPEG så tar filerna inte så stor plats på pixas server, om alla laddade upp BMP-bilder skulle tjänsten snart vara nerlagd p.g.a slut på serverutrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Använd GIF eller JPEG så tar filerna inte så stor plats på pixas server, om alla laddade upp BMP-bilder skulle tjänsten snart vara nerlagd p.g.a slut på serverutrymme. Jag vet det nu men det var ett nybörjar fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Han har en ny server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 Det avr då en väldigt snygg Avtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts