AZI PAZI Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 När jag har insttalerat en bil i vc så plingar det bara när jag kommer nära bilen och spelet avsluta jag har gjort aom det står i readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Det betyder att nåt är fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Det betyder att nåt är fel Det vet ja g väl jag vil ha hjälp med att laga felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 1. Vad är det för bil?(lastbil el. bil) 2. Var laddade du ner den? 3. Vad var det för installation?(GTAmodinstaller(typ) el. manuel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 det är en 71 ford mustang boss jag laddade hem den från gtamods.com Manuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 det är en 71 ford mustang boss jag laddade hem den från gtamods.com Manuell Installera med GTA mod installer då, obs markera zip-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 men jag förstår mig inte på gta mod installer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Du har nog ändrat i handling.cgf filen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 ni kan stänga denna nu för jag har fått till det men tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts