epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Nån här på forumet som spelar Project-Entropia? Tycker det är roligt eftersom det är en sån stor värld och så, man kan göra mycket, t.ex. Borra olja, jaga, göra kläder/vapen, leta mineraler eller bara träffa en massa kompisar i en virtuell värld. Bilder gamescreenshots.com -> Project-Entropia Officiel Hemsida Project Entropia [ Mindark ] Systemkrav [ Rekommenderat ]: · Windows 98SE/ME/2000/XP · DirectX 9.0b Runtime installed Get it here» · 1 GHz Intel / AMD CPU · 512 Mb RAM · Direct3D compatible video card with 32 Mb RAM* · DirectX compatible sound device · 1,5 GB free hard drive space · Broadband Internet connection (ADSL or better)** · Screen resolution 1024x768 true color (16 bit) "Supported Video Cards" · ATI Radeon · ATI Radeon 7500 · ATI Radeon 8x00 · ATI Radeon 9x00 · Matrox Parhelia · NVIDIA GeForce 256 · NVIDIA GeForce2 · NVIDIA GeForce3 · NVIDIA GeForce4 · PowerVR Kyro · PowerVR Kyro II Ladda ner Project-Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 tänkte börja spela för nått år sedan, men fick inte i gång det, så jag sket i att Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) Du missade inget. Man måste typ antingen smöra som bara den eller borra olja eller sätta in riktiga pengar på ett konto för att du ska få pengar. Sedan kostar det som bara den att få ett vapen. Jag hade tur som fick ett vapen med 160 skott men det va ganska kasst men ändå. Men jag tycker att det var ett riktigt tråkigt spel om ni tycker som mig så LADDA INTE NER DET! EDITPUNKT och stor bokstav! NÖJD NU Topp3 och The-copy? Post scriptum. Jag går på lektionerna jag lyssnar men hemma så skiter jag i vad jag har lärt mig men om ni tycker det e jobbigt och inte kan tänka att ta en paus när ni behöver så ska jag försöka bättra mig! Redigerad 7 februari, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Du missade inget man måste typ antingen smöra som bara den eller borra olja eller sätta in riktiga pengar på ett konto för att du ska få pengar sedan kostar det som bara den att få ett vapen jag hade tur som fick ett vapen med 160 skott men det va ganska kasst men ändå. Men jag tycker att det var ett riktigt tråkigt spel om ni tycker som mig så LADDA INTE NER DET! Använd punkt och komma ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 man kan undra vad alla gör på lektionerna nu, om dom går på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag hade det, men fatta inte ett piss ! Kom ingen stans och fattade noll som sagt ! Det sög alltså kuk kortsagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Det är roligt om man depositar pengar och har en "Society". Kan säga att jag har tjänat 100 kr på PE. Fast dom rök ju direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 om 10min, nu har jag suttit 2timmmar utan att spela på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 om 10min, nu har jag suttit 2timmmar utan att spela på internet Jag hade svin svårt att få igång det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Ska få mitt mail där det står om aktivering av användarnamnet, men det har inte kommit på 5min trögt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 MEN VA FAN! mitt mail kommer aldrig, j*vla skit PE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 MEN VA FAN! mitt mail kommer aldrig, j*vla skit PE Om du har hotmail så filterar microsofts fenomenala system bort mailet. Det hände nämligen när jag registrerade mig så kolla i din skräppost i inkorgen så borde det finnas där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 nepp, jag har inte hotmail, ,men nu har mailet kommit, men se var som händer då jag klickar på länken! Your activation request could not be processed. The link you followed may be incorrect or your account is not ready for activation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 MEN VA FAN! mitt mail kommer aldrig, j*vla skit PE för mig tog det 2 veckor typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts