Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Haha, joo. By the way, i got two points. Nr. 1: This topic is going to get closed any second now! Nr. 2: Horrorcore sucks. NEJ! 1 point HORRORCORE ÄGER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 för fan Har ni hört talas om Msn, ICQ, AOL eller PM? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 NEJ! 1 point HORRORCORE ÄGER Nej det suger. Sniff sniff, vad är det som luktar? Nämen ser man på! Två fräscha, välluktande varningar riktade åt oss! Stämning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Nej det suger. Sniff sniff, vad är det som luktar? Nämen ser man på! Två fräscha, välluktande varningar riktade åt oss! Stämning! NEJ DET ÄGER DAMN KAN DU SLUTA SKRIVA STÄMNING I VARJE TRÅD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Ärligt ni får ju fan alla hiphop "releterade" trådar att stängas ner! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Wild Hawk - Tyvärr, beroende, och tyvärr, det suger! Kung Food - Yeeeees!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Wild Hawk - Tyvärr, beroende, och tyvärr, det suger! NEJ DET ÄGER Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) NEJ DET ÄGER Nej det suger. Edit: Känns som om vi gör revolt. Haha! Redigerad 17 juli, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Nej det suger. Nej det ÄGER Ä G E R Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Nej det ÄGER Ä G E R S to tha mothafuckin' uuuuuuuuuger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Ok nu ska vi qouta det senaste som sakts av Wild hawk: NEJ DET ÄGER, NEJ DET ÄGER, NEJ 1 Point Horror core äger, Nej det äger osv. Och nu okka Horrorcore suger, Nej det suger Nej det suger, Haha, joo.By the way, i got two points. Nr. 1: This topic is going to get closed any second now! Nr. 2: Horrorcore sucks. osv. Edit: då får min gamla poll bli nya hiphop topicen då... Redigerad 17 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) S to tha mothafuckin' uuuuuuuuuger! Ä TO DA MADAFAKOO GEEEEEEEEEEER' KuNg-Fo0d:NEJ DET ÄGER, ÄGER, ÄGER OCH DET ÄGER!! Redigerad 17 juli, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Ä TO DA MADAFAKOO GEEEEEEEEEEER Nej det suger. Men nu måste jag lägga av, ska vara med min flickvän! Ha det bra, peace. By the way: Jag står fortfarande fast vid min åsikt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Nej det suger. NEJ det ÄGER! peace Redigerad 17 juli, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Nej det suger. Men nu måste jag lägga av, ska vara med min flickvän! Ha det bra, peace. By the way: Jag står fortfarande fast vid min åsikt! Vem då åsnan beirut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Vem då åsnan beirut? Nej. Din mamma. Redigerad 17 juli, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) Din mamma. är hans pappa jokin Redigerad 17 juli, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Jag skojja din syster bazzare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 (redigerad) är hans pappa ...och en sjuhelsikes bitch! ...och tyvärr, jag har ingen syster. Redigerad 17 juli, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2004 Håll käften Mother fucking mother fucker LoL skojja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts