Mobacko Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Nån som kan rekommendera nån bra hiphopskiva? typ tupac eller nått... spelar inte så stor roll... Gang Starr, med plattan "Moment of Truth" ett riktigt mästervärk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 När jag och min polare var som mest sålda på NWA-musik, så satte vi skolans fis-cdspelare i fönstret mot skolgården, på morgonen när alla anländer till skolan, och trycker in cd'n Efil4zaggin. Låtar som Automobile, 100 miles n runnin' och sa prize prt 2 hörs över skolgården. Då kommer två hiphopskallar från nian (gick i sexan då) och säger "schysst platta!" Lärarna uppskattar den inte lika bra, dom sa såhär: - Nämen, vad heter dom här ?! - niggaz with attidude - Vadå, tycker ni att dom har en BRA attityd, eller?!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Rekommenderar låten "Jag vill ha 6" med Advance Patrol. Den e inte lika bra utan att se videon iofs men endå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Rekommenderar låten "Jag vill ha 6" med Advance Patrol. Den e inte lika bra utan att se videon iofs men endå tycker låten "min musik" är den bästa som de har gjort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Professor P & Motorisk Afasi - Vad Spelar Du Förr Instrument Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 7 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2004 Man ska inte tro allt man hör! Inte tro på allt man hör? Läs boken Mikrofonkåt så står det är också i en intervju med Kashal. Kan även regga dig på whoa och fråga honom personligen. Han är en så pass etablerat artist att han skulle inte ljuga om något sånt. Och det är inte precis en hemlighet att Eminem hängde på ett och annat hiphop forum back in the days, det är ett faktum. Haha bara för att Em är en av världens kändast rappare i världen så tror ingen att han faktiskt vart osignad en gång i tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2004 Kan någon rekommendera några bra horror core låtar (ICP, Twiztid, dark lotus osv. ) Jag har bara: ICP - Nuttin' but a bitch tang ICP, Blaze and Twiztid - Shittalkaz ICP - Mad Proffessor ICP - Slim Anus Dark Lotus - Juggalo Family Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Nån som kan rekommendera nån bra hiphopskiva? typ tupac eller nått... spelar inte så stor roll... Wu-Tang Clan - Iron Flag är redigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Kan någon rekommendera några bra horror core låtar (ICP, Twiztid, dark lotus osv. ) Jag har bara: ICP - Nuttin' but a bitch tang ICP, Blaze and Twiztid - Shittalkaz ICP - Mad Proffessor ICP - Slim Anus Dark Lotus - Juggalo Family Dark Lotus - Headache ICP, Twiztid, Esham & ABK - Demon Face Twiztid - We Don't Die Twiztid - Whatz That Twiztid - What the fuck ICP - Halls Of Illusions ICP - Great Milenko ICP - Fuck The World ICP - I Want My Shit ICP - Play With Me ICP - Assassins ICP - Piggy Pie ICP - Down With The Clown ICP - Boogie Woogie Wu Om vi går till hip-hop så rekommenderar jag en låt: Adam F ft. Redman - Smash Sumthin' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Undra hur detta ska gå? http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,504331,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Dark Lotus - Headache ICP, Twiztid, Esham & ABK - Demon Face Twiztid - We Don't Die Twiztid - Whatz That Twiztid - What the fuck ICP - Halls Of Illusions ICP - Great Milenko ICP - Fuck The World ICP - I Want My Shit ICP - Play With Me ICP - Assassins ICP - Piggy Pie ICP - Down With The Clown ICP - Boogie Woogie Wu Om vi går till hip-hop så rekommenderar jag en låt: Adam F ft. Redman - Smash Sumthin' vi hade Redman smash sumthin på min streetdance förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 vi hade Redman smash sumthin på min streetdance förut. Najs! freaky, tror det blir ganska intressant det där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Vill reda ut en sak: Vad står "wutang" för!? har hört sägas detstår för: "svart makt , vit slakt" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 (redigerad) så vitt jag vet är det nån ninjasekt eller nåt skit edit: här har du det: http://www.metal-tiger.com/Wu_Tang_PCA/ Redigerad 15 juli, 2004 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2004 Wu-Tang är en gren inom Kung-Fu där man slåss med svärd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Wu-Tang är en gren inom Kung-Fu där man slåss med svärd. Ok, Då Kan jag ju byta namn till Wu-Spank Edit: tråkigt att rapp boxen 2 blev nerstängd.. Redigerad 16 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 (redigerad) Ok, Då Kan jag ju byta namn till Wu-Spank Edit: tråkigt att rapp boxen 2 blev nerstängd.. det är för att stell tar åt sig Arvid därimot han kan man dissa vilt för att vet (som inte stell gör) att det är battle, att i battle är det på kul, man tävlar helt enkelt.. Edit: fan jag som hade gjort en till diss till arvid så blir tråden låst.. Redigerad 16 juli, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 det är för att stell tar åt sig Arvid därimot han kan man dissa vilt för att vet (som inte stell gör) att det är battle, att i battle är det på kul, man tävlar helt enkelt.. Edit: fan jag som hade gjort en till diss till arvid så blir tråden låst.. Jo, Arvid va ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 Jo, Arvid va ganska bra aja men jag dissade skiten ut honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2004 aja men jag dissade skiten ut honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts