Mr Mister Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Jag lyssnar gärna på lugn hiphop med härliga melodier. Drinks in the air- Hollywood (jag tror den heter så iaf) Finns med på True Crime: Streets Of LA- soundtracket. Jag hatar dock svensk hiphop. Bara en massa wannabees. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 För fan The Latin Kings är inga jävla wannabes dom är fan softa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Hmm, så det är hip hop ni diskuterar. Lyssnade på hiphop för ett par år sedan, har runt 50-55 skivor som bara ligger och samlar dam nu=( De jag lyssnade på då var - Krs-one - Gang Starr - M.O.P - Eric B & Rakim - Cypress Hill - Ruff Riders samlingarna! - Xzibit Kommer inte på mera! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Min favoritlåt nu: 2Pac - Hit 'Em Up Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jo den e jävligt soft That's why I fucked your bitch you fat motherfucker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Tupac har nån bra låt, men jag tycker han har tråkig röst. Hit Em Up är den bästa han har enligt mig. "You claim to be a player but i fucked your wife" är så hård diss eftersom det var ju just det han gjorde! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 (redigerad) "First off, fuck your bitch and the click you claim WEESSSSSSIIIIIDE when we ride come equipped with game You claim to be a player but I fucked your wife We bust on Bad Boy niggaz fucked for life Plus Puffy tryin ta see me weak hearts I rip Biggie Smallz and Junior M.A.F.I.A. some mark ass bitches We keep on comin’ while we runnin for ya jewels steady gunnin, keep on bustin at the fools, you know the rules Little Ceaser, go ask ya homie how I leave ya cut your young ass up, leave you in pieces, now be deceased Lil Kim, don’t fuck around with real G’s Quick to snatch yo’ ugly ass off tha street, so fuck beef I let them niggas know it’s on for life So let the West side ride tonight Bad Boy murdered on wax, and killed Fuck wit’ me and get ya caps peeled, you know, see... Grab ya glocks, when you see Tupac Call the cops, when you see Tupac, uhh Who shot me, but ya punks didn’t finish Now ya bout to feel the wrath of a menace nigga, I hit em’ up... " Jävligt soft. Redigerad 20 februari, 2004 av Scraw Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 först å främst måste jag säga att jag e värdens bästa emcee..bara så ni vet. Men de finns ju mer bra rappare än mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 först å främst måste jag säga att jag e värdens bästa emcee..bara så ni vet. Men de finns ju mer bra rappare än mig. Ok bra att veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 Westside Connection! G-Unit The Latin Kings NWA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 först å främst måste jag säga att jag e värdens bästa emcee..bara så ni vet. Men de finns ju mer bra rappare än mig. Det är faktiskt sant, du och jag är nog världens bästa emcees, representin norrbotten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Drar upp tråden lite för vill snacka lite Hiphop! Jag undrar: vilka är Dr.Dre's kändaste låtar? och vilken är den bästa hiphop låten med bakgrunds musik i (altså inte bara dunk dunk)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Still D.R.E och The next episode är i alla fall väldigt sköna Redigerad 23 juni, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Still D.R.E och The next episode är i alla fall väldigt sköna jaa dom är bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Bang bang är nog min favorit av Dr.Dre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 What's The Difference, Bang Bang, Nothin' But A G Thing, Natural Born Killaz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Tack killar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 För fan The Latin Kings är inga jävla wannabes dom är fan softa. Latin Kings är urkassa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Haha!! Fast det var ju nån månad imellan så han kanske har ändrat sig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Haha!! Fast det var ju nån månad imellan så han kanske har ändrat sig.. Jag hade inget att jämföra med, puckar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts