Wild_hawk Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Diskutera allt som har med hip hop att göra här. Kanske om vilken artist som du tycker är bäst just nu, vad du lyssnar på för sorts hip hop etc. Inga hip hop hatare här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Hip hop Juste fan inga hip hop hatar här Den enda bra hip hoparen är Markoolio Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag gillar inte dagens hip-hop men jag gillar hip-hopen från 80-talet! Någon som har sett filmen Wild Style? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag gillar inte dagens hip-hop men jag gillar hip-hopen från 80-talet! Någon som har sett filmen Wild Style? joo, wildstyle är grym! Busy Bee och killarna, Cold Crush Brothers. Då var ju hiphoppen så pass gladare än nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Den enda bra hip hoparen är Markoolio Han är fan ingen hip hoppare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Hiphop är riktigt skönt. Ni borde höra "In The Air Tonight" med Tupac... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag älskar själv hip hop men jag bara måste säja detta....Hipp hoppare verkar ha ganska liten hjärna om ni såg på fångarna på fortet när peewee o dom..hipp hop laget....var med så fattar ni varför jag tycker såhär.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Diggar bara Eminem...någon annan hip hop lyssnar jag inte på... (Jag är ingen hatare, jag hatar hatare!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 ICP Twiztid D12 Ice Cube Cypress Hill ABK Esham Dark Lotus NWA Blaze Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) ICP Twiztid D12 Ice Cube Cypress Hill ABK Esham Dark Lotus NWA Blaze shit! Att du lyssnade på icp hade jag ingen aning om fett! Jag lyssnar på mest på Pst/q Mbma Icp TwiZtid 2pac advance patrol Fronda Kenta Kuk Redigerad 5 februari, 2004 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Såklart man lyssnar på ICP. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Han är fan ingen hip hoppare. han är en mjukis rappare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jag lyssnar på all sorts Hip-Hop bara det är bra Hip-Hop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Första och sista gången jag besökte denna avskyvärda topic.. Edit, oj fan läste just inga hiphophatare här. Sorry. Redigerad 6 februari, 2004 av EvilOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Missy Eliott's "pass the dutch" har något bra i sig. Dessutom så finns det nog ingen Hiphop hatare här, de bara ogillar hip-hop det är skillnaden. Redigerad 8 februari, 2004 av danil89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Dead Prez knäcker!...så ere faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Dead Prez knäcker!...så ere faktiskt... jajemen. Speciellt skivan Lets Get Free, den "knäcker" allt och alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 NWA äger hela jävla soppan! Lyssna på plattorna Niggaz 4 life Str8 outta compton och greatest mothafuckin' hits så fattar ni vad jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 NWA var grymma, men det finns/fanns så mycket bättre än dom. Men dom gjorde förstaklassig gangstarap, det måste man hålla med om. På EFIL4ZAGGIN så nämnde dom ju "N"- ordet 249 gånger (nördfakta hämtat ur Ego Trips Book Of Rap Lists, världens bästa faktabok). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 HIp hop går i perioder förmig . Just nu gillar jag inte rap och hiphop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts