EikichiOnizuka Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag har Manhunt och jag vill höra vad ni som har det tycker om det. Jag tycker själv att det är asa coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag har Manhunt och jag vill höra vad ni som har det tycker om det. Jag tycker själv att det är asa coolt. Demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag har hela spelet men jag vill veta om någon har spelat det mer här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jag har hela spelet men jag vill veta om någon har spelat det mer här... kan itne du berätta lite om spelet ?? har för mig att det e frusturerande kontroller å kamera.. haru haft det länge ? du har inte tröttnat påre än ? hur många poäng av tio får manhunt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Manhunt är ganska coolt. Men det finns bättre spel. Betyg: 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 Såg nyss på webhallen att manhunt kommer till PC och XBOX den 23:e April. Gissa vem som tänker köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 manhunt äger skit grymt betyg 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2004 (redigerad) Öhöö? Seriösa recensioner tack. Jag tänkte köpa det när det kommer på PC. Vad är det för några minus? Dålig kontroll? Dålig Grafik? Dålig spelkänsla? Dålig story? Ja, inte bara "De bA aeger som faen!!!!!!!!!!!!!!!!! mAn tyyyP ba SLAFFS å dOm ba IIIIIHHHHH å sEn maN ba MUHAHAHAHAHAHA å dåm ba döööör! Köp tyP ba!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10/10". Tack. Redigerad 7 april, 2004 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 8 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2004 visst va manhunt kul i början men efter ett tag tröttnar man. Storyn : james Eral Cash vaknar upp i staden Carser City efter har trott att han skulle få dödstraff. Han får snabbt kontakt med regisören som ber honom göra en massa brutala mord för att bli fri. spelet är som sagt väldigt brutalt som tex att man kan smyga bakom en gängmedlem med ett fiber wier(stavning?) och såga av huvudet med det. + det är ett ganska coolt spel ibörjan, iallafall - dyster miljö hela tiden, morden blir långtråkiga och storyn är skit 5 av 10 ger jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 17 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2004 Det kommer snart till PC och XBOX jag vill ha det då men jag ska nog köpa det i NYC ska dit den 24 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2004 - dyster miljö hela tiden, morden blir långtråkiga och storyn är skit det har jag fruktat länge :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2004 skaffade spelet i dag, älskar det.. lätt 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 sämsta liret på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Storyn : james Eral Cash vaknar upp i staden Carser City efter har trott att han skulle få dödstraff. Han får snabbt kontakt med regisören som ber honom göra en massa brutala mord för att bli fri. Är inte Carser City med i en reklam i GTA3? btw: Har spelet nån mening över huvud taget? Gå runt och "slafsa" folk så brutalt som möjligt, så att ens boss blir nöjd? Värre en Postal-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Detta spel är absolut inte skit, klara av det innan ni säger något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Har nu spelat detta spel på PC, Kan skriva en snabbrecension. Handlingar är, som många redan berättat, att man spelar James Earl Cash, en dödsdöms förbrytare. Han ska avrättas, men något går som det inte ska. Du vaknar upp och hör en röst berätta att han inte vill dig illa och att man bara ska göra som han säger så går allt bra, och han kommer bli frisläppt, han som röster tillhör kallar sig "The Director", eller regissören som det skulle bli på svenska. Man skickas till ett kvarter som styrs av ett ganstergäng som man alla ska döda men varierande vapen. Dock inga skjutvapen, utan mer vapen liknande glasskärvor, baseballträn och plastpåsar. Man kan ju inte riktigt säga att spelet har någon lysande story. Det går bara ut på att döda fiender på våldsammaste sett, så "The director" blir glad. Spelkänslan kan man inte riktigt kalla bra, eftersom spelkonceptet är tämligen korkat. Ett litet plus/minussystem för dom som inte orkade läsa allt + Grafiken är inget att klaga på, visserligen knappast i klass med FarCry, men bättre är GTA: VC + Våldsamt - Klen story - Korkat spelkoncept Poäng: 70/100 Inte värt att köpas, men fortfarande rätt underhållande ett tag. Dock inte så länge eftersom det är väldigt enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Detta spel är absolut inte skit, klara av det innan ni säger något. orka klara ett sånt enformigt skitspel, vill man smyga så är både splintercell och hitman roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2004 Har nu spelat detta spel på PC, Kan skriva en snabbrecension. Handlingar är, som många redan berättat, att man spelar James Earl Cash, en dödsdöms förbrytare. Han ska avrättas, men något går som det inte ska. Du vaknar upp och hör en röst berätta att han inte vill dig illa och att man bara ska göra som han säger så går allt bra, och han kommer bli frisläppt, han som röster tillhör kallar sig "The Director", eller regissören som det skulle bli på svenska. Man skickas till ett kvarter som styrs av ett ganstergäng som man alla ska döda men varierande vapen. Dock inga skjutvapen, utan mer vapen liknande glasskärvor, baseballträn och plastpåsar. Man kan ju inte riktigt säga att spelet har någon lysande story. Det går bara ut på att döda fiender på våldsammaste sett, så "The director" blir glad. Spelkänslan kan man inte riktigt kalla bra, eftersom spelkonceptet är tämligen korkat. Ett litet plus/minussystem för dom som inte orkade läsa allt + Grafiken är inget att klaga på, visserligen knappast i klass med FarCry, men bättre är GTA: VC + Våldsamt - Klen story - Korkat spelkoncept Poäng: 70/100 Inte värt att köpas, men fortfarande rätt underhållande ett tag. Dock inte så länge eftersom det är väldigt enformigt. hmm... jag vet itne så mycket om Manhunt, bara att det är likt Vice City, jag ska nog gå och titta på deras hemsida (om dom har nån) och lära mig mer, det kanske är svinball! ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag lirar ibland, tycker det väldigt coolt, det dumma är att man inte kan spara när man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Liret verkar lite för slafsigt och planlöst för mig. Men vem vet, en dag kanske jag är mogen för det. Min kusin har det nämligen, har spelat det hos honom och jag kan inte säga att jag riktigt blev glad över vad jag spelade. Skulle gillat det bättre om man fick gå fritt i en stad, som i GTA: Vice City och fick döda som man ville där. Eller, ännu bättre, som i True Crime: Streets Of LA. Där du fick välja mellan att gå runt och hitta på hyss eller ta dig an uppdragen, det kändes mer "seriöst upplagt" med uppdragen i True Crime. Det var allt. Tjipp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts