Arman Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag är klar med min mod, Yacht Seaways och det kan ni ladda ner på den officiella sidan! Yacht Seaways >> PS: Ska lägga in den på GTAmods imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) lite bilder hade inte varit fel, och mer info om moden Redigerad 5 februari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 lite bilder hade inte varit fel, och mer info om moden Uploadar nu på GTAmods... där står lite och där finns också bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) Ge en beskrivning så kan jag validera den på GTAmods *Edit: tog beskrivning härifrån Redigerad 5 februari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Vad i *********, jag fick fram en ruta med att installera GAIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Vad i *********, jag fick fram en ruta med att installera GAIN Det är väl bara och klicka "Nej"...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Det är väl bara och klicka "Nej"...! Jasså? nä men.... (det var inte meningen att vara sur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 tankar nu ska testa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 en sak... undrar lite... hur skall man gjöra för att få båtarna att INTE likka under vatten ? alltså.. jag har fått dom solida så dom ligger inte SÅ mycket under vatten.... men dom ligger undervatten tills man kör på dom med en annan båt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 en sak... undrar lite... hur skall man gjöra för att få båtarna att INTE likka under vatten ? alltså.. jag har fått dom solida så dom ligger inte SÅ mycket under vatten.... men dom ligger undervatten tills man kör på dom med en annan båt typ. Efter att du kapat båten så stiger den... vet inte varför det är så, det är ju inte jag som gjort båten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts