Esperanto Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Idag när jag skulle spela gta3 så funkade den inte jag tryckte på ikonen 1000 ggr SNÄLLLA HJÄLP.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Starta om burken och försök igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 HAR GJORT DET 1000 GGR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Det är det på min kompis dator också (Windows ME), han behöver bara markera ikonen och trycka på ENTER, så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts