Xemtoth Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Jag undrar om det finns nå bra GRATIS webbhotel där man kan använda PHP och ASP i?? Redigerad 4 februari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 http://www.gtasajtenuf.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 http://www.gtasajtenuf.com förutom den... gratis webbpalts snackar jag om... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Spray.se Sämsta sidan jag vet, sölig, reklam som fan. Men det är den ända sidan jag vet som man får ha PHP o mysql hos.... Annars finns det ju 5Mb gratis med php o sånt vajjs... Mitt tips är att du skapar en webbserver Det har jag Redigerad 4 februari, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Spray.se Sämsta sidan jag vet, sölig, reklam som fan. Men det är den ända sidan jag vet som man får ha PHP o mysql hos.... Annars finns det ju 5Mb gratis med php o sånt vajjs... Mitt tips är att du skapar en webbserver Det har jag Tack för tipset! ska testa detdär.. Ska kanske köpa GTAsajtens server grejj när det kmomer ut i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Det har jag Själv har man t.o.m. en server-dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Själv har man t.o.m. en server-dator... Jag vill också ha en, men telia tillåter inte att man lägger upp servar på deras lina/ADSL/bredband (visste inte vilket uttryck jag skulle använda ) Fast jag vet inte säkert, vet någon annan säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 MEn du borde ju få lägga upp den. De e ju typ din data isf. MEn aja vet inte. SKa kanske också fixa en om ja köper ny men då kanske ja ska ha denna som serverdata. Men Xemtoth tror de inte finns så många gritis sånna. De finns väll mäst sånne bara med utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Jag vill också ha en, men telia tillåter inte att man lägger upp servar på deras lina/ADSL/bredband (visste inte vilket uttryck jag skulle använda ) Fast jag vet inte säkert, vet någon annan säkert? Tror det är så att man får ha en server, men inte för kommerciellt bruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 www.domaindlx.com - har ASP och PHP stöd! 100Mb utrymme oxå. Det är en reklamtext som genereras på varje sida som ser ut såhär: 100Mb free webhosting... Trevligt hotell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 gtasajtenuf och surftown är två bra ställe, men dom kostar, fast inte alls mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jag vill också ha en, men telia tillåter inte att man lägger upp servar på deras lina/ADSL/bredband (visste inte vilket uttryck jag skulle använda ) Fast jag vet inte säkert, vet någon annan säkert? Jag har min på telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 www.domaindlx.com - har ASP och PHP stöd! 100Mb utrymme oxå. Det är en reklamtext som genereras på varje sida som ser ut såhär: 100Mb free webhosting... Trevligt hotell! Tack!, men e det helt gratis då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Jag har min på telia Ah, okej. En steg närmare min dröm om en egen server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Tack!, men e det helt gratis då?? Tja, jag har reggat 4sidor till mig och kompisar! Ingen av oss har fått något om betalning eller sådant! Jag har inte ens fått någon reklam eller sådant! Dock så får man ju sådana medelanden som att man har ett visst lösenord och sådant i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 har också min på Telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts