Copstar Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) :'( Ja behöver en proffs eller amatör moddare som kan hjälpa mig med min gearhead garage convertion det e en 66/67 ford mustang behöver hjälp med följande: Instrument bräda+ratt (obs ej stolar) bagage luckans Interiör +++ några andra saker om någon vill ta på sig jobbet mailar ja filen med allt material jag har, och när ni har gjort de ni kan mailar ni tillbaka den. och så skriver jag upp er i ReeDme texten. snälla svara någon marcusbilar@hotmail.com Bilder på "muslan" Redigerad 6 februari, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Gör något åt den där solen på din hemsida.... jag blir vansinnig av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 15 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 :"> Jag vet inte hur man tar bort den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts