Foo Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 KAN MAN ANVÄNDA PS1 MINNESKORT TILL PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Ja, fast du kan bara spara på PS1 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 TACK!!!!!!!! Ni kanske undrar varför jag har så bråttom? Jag har precis köpt Final Fantasy 7 världens grymmaste spel och absolut världens grymmaste final fantasy. Iallafall så upptäckte jag till min stora fasa att det inte gick att spara. Så nu är det bara att åka och handla. Hej Då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 mmmmmm, minns FFVII, har det till PSX, det är lätt det bästa rollspelet som någonsin gjorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 tycker FFX är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Ahh Final Fantasy minnen... Final Fantasy är nog den spelserie jag tillbringat mest tid med...världens bästa spelserie!!! *Moved* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts