joda Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 nån som vet hur man gör banor? jag måste veta :'( :'( :'( :'( (6) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Man gör inte banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Man gör inte banor. Vad gör man då? Äter man banor? Man brukar säga att man "mappar" men det går lika bra att säga att man "gör" banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Kolla http://www.gtasajten.com/gtavc/d_editorer.php där finns (väl?) allt du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Oj jag vet inte vad jag tänkte på. Troligtvis är det för jag lyssnar på Fat Boy Slim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Det skulle vara jäkligt kul att göra! Fast det lär ju ta en jäkla tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Skulle vilja lära mig men guiden är för krånglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Skulle vilja lära mig men guiden är för krånglig. ja jag tycker också det! Pallar ju inte... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Guider är skit.. det är bara att sitta och testa sig fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts