Ceone Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) varför finns inte sdom länkarna med?? jag mena dom e ju inte nya jag tog upp detta innan julen med men då sa det att det skulle fixas... Redigerad 3 februari, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) Här nedanför är hela min att-göra-lista i prioriterade ordning. * Systemet för medlemsregistrering * Tävlingen den 1:a februari * GTAsajten UF: Rockstar Warehouse * GTAMods 1.1 (Mycket jobb där) * Gecko-patch till GTAsajten * Nytt tids-system till GTAsajten (ej statisk/svensk tid) * Omvandla GTAsajten UF till riktigt företag * Hemsida till Myriad Islands * Om GTAsajten * Länksystem Redigerad 3 februari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts