Tidusover Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 YO! Jag skulle typ fixa en gammal data me 98SE och så startade jag om och helt plötsligt så stod de i en ruta nånting.dll kunde inte hittas och sen kom en windows 3.11 ruta fram och så stod det: Explorer.Exe kunde inte hittas installera om windows. Så måste jag verkligen installera om eller kan jag ta den hårddisken å sätta i en annan data me 98 å ta över filer från den datan för ja orkar verkligen inte installera om 98.Det fula var ju att jaga bara startade så man fattar liksom inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 YO! Jag skulle typ fixa en gammal data me 98SE och så startade jag om och helt plötsligt så stod de i en ruta nånting.dll kunde inte hittas och sen kom en windows 3.11 ruta fram och så stod det: Explorer.Exe kunde inte hittas installera om windows. Så måste jag verkligen installera om eller kan jag ta den hårddisken å sätta i en annan data me 98 å ta över filer från den datan för ja orkar verkligen inte installera om 98.Det fula var ju att jaga bara startade så man fattar liksom inget Yo! Is like this! Format C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 EY YO DUDE! de orkar ja inte gåre inte bara att mova över filerna som fattas om man sätter in den hårddisken i en annan data me 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 EY YO DUDE! de orkar ja inte gåre inte bara att mova över filerna som fattas om man sätter in den hårddisken i en annan data me 98 överdriv inte på Hiphop snacket.. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 okey alltid klagomål när ja skriver nå, aldrig nå riktigt svar va bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 överdriv inte på Hiphop snacket.. () överdriv inte på skitsnacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) överdriv inte på skitsnacket Tidusover: Med Win98 skivan ska man kunna välja att rensa allt och behålla det viktigaste eller starta om skiten.. GTA3 freak: Redigerad 4 februari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 5 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 (redigerad) tack ändå men ja hitta en recovery skiva vi fick me den datan. Men nu är de nå riktigt konstigt på vår nya data me xp vi tog systemåterställning för de blev nån blå skärm när man startade windows och nu kan man inte fixa något internet,jag tar internet anslutningsguiden och går igenom allt och de står att de är klart och jag tar slutför men den syns inte i internetanslutningar.Efter en timma syns den men de funkar ändå inte, måste ja installera om xp på den eller? Redigerad 5 februari, 2004 av Tidusover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 tack ändå men ja hitta en recovery skiva vi fick me den datan. Men nu är de nå riktigt konstigt på vår nya data me xp vi tog systemåterställning för de blev nån blå skärm när man startade windows och nu kan man inte fixa något internet,jag tar internet anslutningsguiden och går igenom allt och de står att de är klart och jag tar slutför men den syns inte i internetanslutningar.Efter en timma syns den men de funkar ändå inte, måste ja installera om xp på den eller? gör det, det låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts