Arman Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jo... mitt ljud ekar? Vet någon vad det beror på? Ska man ändra någonstans i inställningarna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Topic Det är ett annat problem, sörrö..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jo... mitt ljud ekar? Vet någon vad det beror på? Ska man ändra någonstans i inställningarna eller? Jag brukar också få sånt eko! Jag brukar starta om datorn när det kommer och då försviner det. Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag brukar också få sånt eko! Jag brukar starta om datorn när det kommer och då försviner det. Vad har du för dator? En bra dator iallafall...! Om du menar märke så har den inget. Den är uppbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 En bra dator iallafall...! Om du menar märke så har den inget. Den är uppbyggd. Nej ja bara undra för att ja har haft en massa olika datorer, men bara haft detta problem med Dell Datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jo... mitt ljud ekar? Vet någon vad det beror på? Ska man ändra någonstans i inställningarna eller? Gå in i options och ändra på Audio.. Sen ska du ädra antalet högtalare..Det ska vare Mer än 2 högtalare.. Då funkar det för mejj iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det blir så för alla. Jag brukar gå in och ändra till t.ex 2 högtalare och sen tillbaka så försvinner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts