StellHell Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Min polare Pixas har fixat lite med sin uppladdnings sida... Nu måste man vara medlem för att kunna lägga upp bilder... Den nya adressen är: Pixas Uppladdningssida Medlem blir man genom att klicka på en länk på sidan (inte svår att se) Tack för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Min polare Pixas har fixat lite med sin uppladdnings sida... Nu måste man vara medlem för att kunna lägga upp bilder... Den nya adressen är: Pixas Uppladdningssida Medlem blir man genom att klicka på en länk på sidan (inte svår att se) Tack för mig... Tack för upplysningen. Jag är nu medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 det har blivit mycke bättre ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Japp... Han hade fått ett par nötter som tyckte om att ladda upp .bmp filer på ca 3gb... Därför fixade så att man har som ett eget lite shyffe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Japp... Han hade fått ett par nötter som tyckte om att ladda upp .bmp filer på ca 3gb... Därför fixade så att man har som ett eget lite shyffe... Ehummm jag måste erkänna att jag har laddat upp 2 bmp filer när jag var nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 F***n va bra nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 F***n va bra nu.... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har laddat upp massor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2002 Jag har laddat upp massor! Me 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts