Krax Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Hejsan allihopa Just nu erbjuder jag gratis forum till nån som vill ha. Inga popups Ingen reklam Inget skit Om det är nån som är intresserad kontakta mig i denna topic. Tack // Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Ja... jag behöver ett till A-Tech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det är väl inte så svårt att skaffa själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Ja... jag behöver ett till A-Tech kontakta mig via pm vad du vill ha för admin user och password Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 skulle man kunna få se ett smakprov? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Vad är det för forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 skulle man kunna få se ett smakprov? Gurgels Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) InvisionsBoard forum, samma som gtasajten Redigerad 7 februari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 InvisionsFree forum, samma som gtasajten GTAsajten har inte invisionfree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Invision Powerboard = Det forum GTAsajten använder. InvisionFree = En gratistjänst som erbjuder Invision Powerboard utan att man behöver eget serverutrymme. the-copy råkade säkert bara skriva fel men om det var nån annan som inte visste så vet han det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 OO, ja vill ha.. fick se gurgels i skolan (går i samma klass) och vill haaa den va as grym.. schyrra Krax, kan inte jag få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Jag har skickat ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Invision Powerboard = Det forum GTAsajten använder. InvisionFree = En gratistjänst som erbjuder Invision Powerboard utan att man behöver eget serverutrymme. the-copy råkade säkert bara skriva fel men om det var nån annan som inte visste så vet han det nu. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Det där kan man lätt fixa själv...och pm:a sitt admin lösenord och anv-namn är väl inte helt seriöst (han går någ in och mixtrar lite....). I så fall kan jag erbjuda en komplett asp-community som man kan designa själv. Tar lite utrymme...inklusive webhosting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts