Ronaldo Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 behöver hjälp med mitt MTA de fakkar sig har läst hela step-by-step. problemet är följande " Connecting... Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) " vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Servern du försöker joina är nere/existerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 hmm, står att servern är uppe @ ASE =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Kör på GTAsajtens server istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coca Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 jag kan lösnignen på problemet :SPELET FÅR INTE VARA MODDAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 jag kan lösnignen på problemet :SPELET FÅR INTE VARA MODDAT Då får man inte det där problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 *Off-Topic* Det var länge sen man såg Ronaldo! *Off-Topic* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 startas GTA VC automatiskt när man har MTA uppe?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts