simme_simon Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 hallå! Finns det inte några BRA moddare i sverige? I så fal kunde en moddare göra en svensk bil! Alltså en Volvo XC 90! jag har bilder, blueprints och mera för den som e intresserad adda mig på msn: simme_cool90@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 va e de som e så kuL ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 va e de som e så kuL ? Får han inte lägga in några smilies eller? Varför ska alla topicar ha så onödiga svar? simme_simon: Om jag visste hur man gör bilar så skulle alla Volvo bilar finnas ute på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 nån kunde flytta den topic till modding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) Jag tror inte jag är en "BRA" moddare, men... kan du skicka mig blueprintsen iaf, . Håller på att göra en vw golf nu, men hittat så dåliga blueprints så kanske gör den där volvon du pratade om, om jag inte hittar några bättre. http://www.geocities.com/endumiuz/images/golf.jpg Redigerad 23 mars, 2004 av ez3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jag kan göra den när jag är klar med saaben.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts