blink182 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag har glömt mitt lösen och när jag går in på GLÖMT LÖSENORD och skriver in mitt nick står det att jag inte finns med i databasen.!?!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Låt bli och rensa cookies så behöver du inte veta lösenordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 ja men min hotmail finns ju med ? tycker bara det är lite konstigt,och jag har gjort nytt lösen men jag får inget brev på hotmail,men de va väl problem med hotmail om jag läste rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Hotmail vägrar ta emot mail från GTAsajten.. Sneknullade m$ skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Hotmail vägrar ta emot mail från GTAsajten.. Sneknullade m$ skit... okej men det funkar väl snart igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det vet ingen. Det är storbråk borta i USA just nu och MS ger inte vika. Det enda dom säger är att dom ska utvärdera deras filter inom de närmsta månaderna. Totalt rensar hotmails nya spamfilter bort 80% av alla inkommande mail, utan att du ens vet om det eller kan förhindra det. Av dessa 80% är självklart det mesta spam men många andra mail försvinner också! Skulle rekommendera dig att lämna Hotmail och använda tex. Yahoo istället. Jag kan nog kringgå hotmails filter genom att flytta GTAsajtens mailmodul till en server i England men jag måste tänka igenom säkerheten en sista gång... Forumet egna mailmodul kan jag dock inte rädda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Det vet ingen. Det är storbråk borta i USA just nu och MS ger inte vika. Det enda dom säger är att dom ska utvärdera deras filter inom de närmsta månaderna. Totalt rensar hotmails nya spamfilter bort 80% av alla inkommande mail, utan att du ens vet om det eller kan förhindra det. Av dessa 80% är självklart det mesta spam men många andra mail försvinner också! Skulle rekommendera dig att lämna Hotmail och använda tex. Yahoo istället. Jag kan nog kringgå hotmails filter genom att flytta GTAsajtens mailmodul till en server i England men jag måste tänka igenom säkerheten en sista gång... Forumet egna mailmodul kan jag dock inte rädda... kan du ta bort mitt nick nu dÅ? så kan jag göra en ny!? Redigerad 5 februari, 2004 av blink182 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Kan ingen hjälpa Mig? jag måste veta mitt lösen annnars kan jag ju ente va med i kommande tävlingar!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 hur kan du vara inloggad om du inte kan ditt lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 hur kan du vara inloggad om du inte kan ditt lösen? Automatinloggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jag är inloggad på nåt kostigt sätt. men jag måste ju ha mitt lösen när jag ska va med i tävlingarna här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 jag är inloggad på nåt kostigt sätt. men jag måste ju ha mitt lösen när jag ska va med i tävlingarna här.. om det är så farligt så får du väl göra en ny användare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 om det är så farligt så får du väl göra en ny användare.. okej men då vill jag ju ente ha den gamla kvar..kan nån ta väck den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 PMa Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 PMa Hultan okej de låter braa--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Gå in på My Controls och ändra lösenord till nåt du kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Gå in på My Controls och ändra lösenord till nåt du kommer ihåg. Då måste han ju ha det gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Oj, tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts