Arvid Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Cum kan vara slang för come också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Många Men några Micael jackson-Bille jean,Ankena-japane boy,Twisted sister-I wanna rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) På tal om VCPR så gillar jag Konstantinos Smith, Vampyren och Jenny Crap och han med 3-stage program. I Esperantoso så heter en låt "Gozar" den är bra, Esperantoso är avslappnande att lyssna på. För att reda ut Michael Jackson snacket så heter de två låtar som finns i Vice City "Billie Jean" och "I wanna be buying somthing". ( Ett citat från VCPR "Get behind that divider, Larry".) Redigerad 8 februari, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Hmm...Några av dem jag tycker är bra.. Electric Light Orchestra - Four Little Diamonds Irakere - Agualente Twisted Sister - I wanna rock Xavier Cugat and his Orchestra - Jamay Toto - Africa Wang Chung - Dance hall days Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 För att reda ut Michael Jackson snacket så heter de två låtar som finns i Vice City "Billie Jean" och "I wanna be buying somthing". I Wanna Be Startin' Somethin' heter den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 1. Grand Master Flash - The Message 2. Michael Jackson - Billie Jean 3. Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 toto - africa allt på vrock.. sen lyssnar jag inte på nått mer.. Nina hagen - 99luftballons med då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 På tal om VCPR så gillar jag Konstantinos Smith, Vampyren och Jenny Crap och han med 3-stage program. I Esperantoso så heter en låt "Gozar" den är bra, Esperantoso är avslappnande att lyssna på. För att reda ut Michael Jackson snacket så heter de två låtar som finns i Vice City "Billie Jean" och "I wanna be buying somthing". ( Ett citat från VCPR "Get behind that divider, Larry".) Jag vet, fan va VCPR ÄGER!!! Absolut bästa radiokanalen som nånsin funnits! Synd bara att den inte finns i verkligheten.. :'( Nemen VCPR är typ den kanalen jag lyssnar absolut mest på. Men jag byter ju inte radiokanal mitt i en biljakt men för det mesta letar jag upp vcpr bland alla radiostationer. Vrock har typ 1-2 bra låtar, kchat kan vara rolig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 ...VIIIIIIDEOOOOOO KILLLLLLLL DÖ RÄJDIOSTAAAAAAAAAAR!!!! OOOOOOOOOOOOOHHHHHH.....DÄ RÄJDIO STAÖAÖAÖAÖAR!!!!!! ...Amen det fattar ni väl? Video kill the radiostar med Buggles såklart. Dessutom så suger Twisted Sisters stensvårt! Hehehe.. håller med såå skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Ok då den heter I Wanna Be Startin' Somethin'. Han med 3-stage program heter Jeremy Robots ? (Ps: VCPR är bättre än K-chat, och om Vrock kommer så byter jag kanal direkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 cum=sperma, utlösning Sperm eller semen har jag hört, aldrig cum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 man lär sig nåt nytt varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Wang Chung - Dance hall days http://gsmalbin.gotdns.com/skribb/misc/Uän...ätsådästlåw.rar du kommer att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Ja precis. FEver är Bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Bark at the moon med ozzy osborne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Vilken är eran favoritlåt i Vice City? Min är Get down Saturday Night av Oliver Cheatham. Alla låtar på V-rock e grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Sperm eller semen har jag hört, aldrig cum. Är du säker? Har du aldrig hört: *stön*, *stön*, it's cuming, it's cuming! Om ni förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2004 Är du säker? Har du aldrig hört: *stön*, *stön*, it's cuming, it's cuming! Om ni förstår vad jag menar... Jo. Förresten kom jag på att jag har en vi har en porrfilm på skolan som har det i namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts