danil89 Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag hörde av en kompis att man kan gå in i stadion kl 20.00. Det funkade och det första uppdraget var enkelt det var att köra folkbil i en grop och ta checkpoints medans massor av andra bilar krockar i en. Det andra uppdraget var att köra motorcross i en bana och göra massa tricks. Det klarade jag på 6 min. Sen var det ett race där man skulle köra i en ring mot ca 20 andra bilar. Det har jag inte klarat, det var svårt. Är det någon annan som har fått glädjen att komma in i stadion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 loooooooooooool . Ärligt jag tror nog de flesta har kommit in dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 gjorde du den här topicen för att du är i tävlingen och inte vet när hyman memorial stadium byggdes??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Nu har jag kommit på att Stadion är öppen från 20.00 till 00.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Nu har jag kommit på att Stadion är öppen från 20.00 till 00.00. 20:00 till 23:59:59 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 20:00 till 23:59:59 Nej det går att komma in 00:00:00 också tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Har läst att det ska va öppen längre efter man klarat ut det.. jag har inte kollat så jag vet inte, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Har klarat alla updrag.. Har också blivit etta i hotring racer grejjen.. Lätt som en plätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Hotring racing är lätt om man tar det lugnt i början vid starten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Är det någon annan som har fått glädjen att komma in i stadion. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag har klarat "Dirtring", "Hotring" har jag inte klarat och "Blodring" har jag inte ens gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 Jag har klarat "Dirtring", "Hotring" har jag inte klarat och "Blodring" har jag inte ens gjort... Bloodring är de roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2004 sådär! Nu har jag också gjort "Blodring". Klarade det på det första försöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 jag klarade dirt och bloodring på första försöken , sen spelade jag typ hotring 3 gånger , sen så fattade jag hur man skulle göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 har bara gjort det där med trick-banan med motorcykeln inne i stadion, och så testade jag det där bl00dring, fan det var ju svårt Knuffad överallt efter man tagit typ 3-4 checkpoints samtidigt som snubben i högtalarn sitter o skriker "VERCETTI IS OUT AND ROLLING!" och klockan låter ding ding ding för tiden börjar ta slut, och sen så går tiden ut och man misslyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Jag tror typ alla har kommit in dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts