Traindriver Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Tänk att det skulle bli bråk om en sån här sak!Allt började helt fredligt med att gotti frågade varför gta3 blir dåligt då VC kommer!Sedan hände det ena och det andra och nu har han stuckit!fast nog håller jag med om att det var lite dumt sagt av honom! Jaja så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 (redigerad) Hoppas han inte kommer tillbaka ultima thule suger! Redigerad 12 november, 2002 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Jepp,han kan hålla sig borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 (redigerad) Razzarna kan ju SKITA NER SIG!!!!! Redigerad 12 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Medlemmarna i ultima thule är inte rasister, de är patrioter, precis som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 nu tycker ja att vi snackar lite gta!!! ja ska köpa ett nytt ps2 ida!!! eller imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Medlemmarna i ultima thule är inte rasister, de är patrioter, precis som jag ultima thule är visst nazister, sympatiserade med Bevara Sverige Svenskt rörelsen innan. Dessutom rör de sig i nazi kretsar... men lägg ner denna skiten nu.... ingen jävla nazi propaganda i GTA forumen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Medlemmarna i ultima thule är inte rasister, de är patrioter, precis som jag inte fan vet jag, men läs komentarerna ^^ inte så snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Medlemmarna i ultima thule är inte rasister, de är patrioter, precis som jag e du en jävla rasse också eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Dog den här disskutionen helt eller?? Jag hoppas GFOK blir bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts