GTaJäGaReN Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) Det finns mp i GTA1 men det är svårt att få det att fungera, om du har GTA1 kanske vi kan testa multiplayer nån gång? Arvid! Spela sominif*nheller inte med Arman... Han har verkligen en seg data.. Han går in i väggen hela tiden... För.. Jag kan väl inte va seg? Ny data å allt! 3D-kort, 2 GHZ asså 2000 MHZ...? ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- SKa vi prova å spela en gång? Redigerad 8 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 ja men det är ju sant... har du någonsin -ärligt- träffat något ultima thule fan som inte är dum i huvet?? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hmm...han är hybernating(Gotti)nu....undrar om det bara är tillfälligt.....jag gillar inte riktigt den killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hmm...han är hybernating(Gotti)nu....undrar om det bara är tillfälligt.....jag gillar inte riktigt den killen Jag tänker inte så mycket på det men jag gillar honom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Hmm om jag säger så här ni kan lyssna på eran neger rap musik där dom sjunger om att skjuta snuten och knarka! då lyssnar jag på min normala svenska musik där dom inte uppmanar publiken att storma slottet! Ultima thule normala?? Jag har ett band inspelat från kanal 1 när UT spelar och 100 ungdomar står å heilar... fy fan va sjukt Hejja Doktor Kosmos!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ja! det är ju för att personer som du finns som Sverige håller på att gå under... Rasister är orsaken till alla integrations problem i Sverige!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 det är ju för att personer som du finns som Sverige håller på att gå under... Rasister är orsaken till alla integrations problem i Sverige!! äe dett någon J*vla politisk cirkus eller??? alla får väll tycka som dom vill och var och en har sin åsikt! alla här gillar väll inte choklad??? ok, rasism är inte bra.... men man har rätt till sin åsikt även om den nte' e' bra... man behöver ju inte föra den vidare... ok... ultima blablabla nånting är skit nöjda? men han har sin åsikt o ja har min, OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jävla rasse alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 jävla rasse alltså! jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 äe dett någon J*vla politisk cirkus eller??? alla får väll tycka som dom vill och var och en har sin åsikt! alla här gillar väll inte choklad??? ok, rasism är inte bra.... men man har rätt till sin åsikt även om den nte' e' bra... man behöver ju inte föra den vidare... ok... ultima blablabla nånting är skit nöjda? men han har sin åsikt o ja har min, OK??? men va fan e du rasse också eller?? du tar ju ett rasse exempel: "alla här gillar väll inte choklad???"' kunde du inte ha valt ett lämpligare exempel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 men va fan e du rasse också eller?? du tar ju ett rasse exempel: "alla här gillar väll inte choklad???"' kunde du inte ha valt ett lämpligare exempel?? du de där tänkte inte ja på!! ja ä ingen j*vla rasse!!! allt detta är bare ett missförstånd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 du de där tänkte inte ja på!! ja ä ingen j*vla rasse!!! allt detta är bare ett missförstånd... Jovisst får alla ha en åsikt men eftersom detta är en gtasajt och inte stockholms innerstad(Exempelvis)så tycker jag inte att just sådana åsikter bör ströma fritt här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jovisst får alla ha en åsikt men eftersom detta är en gtasajt och inte stockholms innerstad(Exempelvis)så tycker jag inte att just sådana åsikter bör ströma fritt här!!! Wörd!!!! om man läser i denna tråd låter det ju somme ett jävla rasse forum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Wörd!!!! om man läser i denna tråd låter det ju somme ett jävla rasse forum!!! det var därför jag försökte avstyra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 (redigerad) visst fan ska alla få ha sin åsikt men man behöver ju inte skrika den rätt ut i ett forum för gta som den där jävla rassen jon gotti gjorde!! Fy fan för han Redigerad 12 november, 2002 av Bob the dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 ........vi är inga rassar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 visst fan ska alla få ha sin åsikt men man behöver ju inte skrika den rätt ut i ett forum för gta som den där jävla rassen jon gotti gjorde!! Fy fan för han håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Gotti är det som e en rasse.... han borde inte vara välkommen här... han har väl redan stuckit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Gotti är det som e en rasse.... han borde inte vara välkommen här... han har väl redan stuckit... han e ett jävla svin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 mmm..... fast censur kunde du tagit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts