_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nu när man skriver och tänker om gta vc smutkastar man gta 3 det låter som ett sopp spel helt enkelt ! nu citerar jag från brincksters hemsida, Vattnet är mer livligt (kanske för att det finns hajar) och ser inte lika fejkat ut som i 3:an. jag tyckte vattnet var asgrymt till skillnad från gta 1 och 2 men det finns ju mer som att gta 3 bara hade 15 vapen och gta vc har 30.. och grafiken!: den var ju skitball i 3an men gta vc's blir bättre och detaljerade... alla spel blir ju konstigt nog sämre när en uppföljare kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Folk börjar söka efter fel i de gamla spelen när uppföljare kommer, t.e.x att GTA3 bara har 15 vapen. Inte sa folk "GTA3 är dåligt för det innehåller bara 15 vapen" när spelet var nytt. Bara för att något nytt är bättre betyder det inte att man ska smutskasta det gamla och tycka att det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jo håller med man ska tänka på att man en gång satt och spelade tex gta 3 och tyckte det var skit skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Vad konstigt att vattnet var bättre i 3:an(Än 1:an och 2:an).....hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 du fattar inte poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 du fattar inte poängen! Öhh...joo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jo håller med man ska tänka på att man en gång satt och spelade tex gta 3 och tyckte det var skit skoj! Eller GTA1 där det bara fanns 4 vapen, GTA1 spelar jag fortfarande en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 2 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jo kan man spela multiplayer på gta 1 ? om det funkar så är det ju bra! det kan tex inte på 3an och funnylin du fattar inte poängen med inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Du är ju trög om du inte fattar att Funny skämtade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jo kan man spela multiplayer på gta 1 ? om det funkar så är det ju bra! det kan tex inte på 3an och funnylin du fattar inte poängen med inlägget! Det finns mp i GTA1 men det är svårt att få det att fungera, om du har GTA1 kanske vi kan testa multiplayer nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 jag har iallafall gta1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2002 Du är ju trög om du inte fattar att Funny skämtade Jo han verkar lite bakom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jo han verkar lite bakom!!! han diggar ju Ultima Thule så det är rätt naturligt att han e lite pantad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 han diggar ju Ultima Thule så det är rätt naturligt att han e lite pantad! He he! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 He he! ja men det är ju sant... har du någonsin -ärligt- träffat något ultima thule fan som inte är dum i huvet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 8 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hmm om jag säger så här ni kan lyssna på eran neger rap musik där dom sjunger om att skjuta snuten och knarka! då lyssnar jag på min normala svenska musik där dom inte uppmanar publiken att storma slottet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hmm om jag säger så här ni kan lyssna på eran neger rap musik där dom sjunger om att skjuta snuten och knarka! då lyssnar jag på min normala svenska musik där dom inte uppmanar publiken att storma slottet! du är anmäld killen, rasism gillar vi inte här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Hmm om jag säger så här ni kan lyssna på eran neger rap musik där dom sjunger om att skjuta snuten och knarka! då lyssnar jag på min normala svenska musik där dom inte uppmanar publiken att storma slottet! har du når imot svarata eller??? En sak är ialla fall säker!, jag gillar inte dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 har du når imot svarata eller??? En sak är ialla fall säker!, jag gillar inte dig skit i honom... ignorera honom helt, jag har redan anmält honom.. så skit i han nu.,... vi gillar inte rasister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts