Foo Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 6-an Jag var på robbottillverkning en dag. (min morbrors jobb, tjänade 20 kr) 7-an Jag var på Volvo aero två dagar. (min kompis pappas jobb, jag fick en plånbok i lön) 8-an Jag var på ritz konditori två veckor. (kakor är gott... och jag fick en tårta nästan varje dag och massor av kakor) 9-an Jag var på en pizza resturan i två veckor (Där fick jag pizza varje dag och presentkort på 100kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) x Redigerad 5 augusti, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Är det någon som har praoat på en chokladfabrik? eller vet ni om det är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 praoade på dagis i 6an, liljas(volvo verkstad) i 8an och wm-data i 9an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 I 7an praoa jag på Örjans Reklam.. det sög men man fick mkt kakor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 hur kommer det sig att så många praoar i både sexan och sjuan? har aldrig jag gjort :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag proa i sexan men vi fick inte det i sjuan, en annan klass fick det dock!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Vad konstigt att så många av er fick praoa redan i sexan och sjuan, i min skola blev det inte tal om någon prao förren i åttan och nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Vad konstigt att så många av er fick praoa redan i sexan och sjuan, i min skola blev det inte tal om någon prao förren i åttan och nian. wörd.. samma i vår skola :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) prao femman - (1 dag) kommunhuset prao sexan - (1 dag) K4 (Norrlands dragonregemente) - kul som satan! prao sjuan - (2 dagar) 1:a Intersport. 2:a Bibloteket prao åttan - (2 veckor) 1:a Vittjokk(skidbacke). 2:a Bowlingcenter Redigerad 3 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag satt en av mina praoveckor i en datasal med massa nördar på Högskolan i Kalmar och lirade CS. Det var härliga tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 Förra året så praoade jag på golfklubben, nu om några veckor ska jag praoa två veckor, men vart vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 4 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 prao sexan - (1 dag) K4 (Norrlands dragonregemente) - kul som satan! vad e det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) typ militärbas.. fick va me på skyttebanan bl.a.. länk----->>>K4 hemsida edit* dem har även en av sveriges hårdaste "lumparlinje" - jägarutbildning.. Brorsan ska göra den! Redigerad 4 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 typ militärbas.. fick va me på skyttebanan bl.a.. länk----->>>K4 hemsida edit* dem har även en av sveriges hårdaste "lumparlinje" - jägarutbildning.. Brorsan ska göra den! fick du skjuta också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 5:an - Vivo Grinden(1 dag) 6:an - Laserdome(1 dag) 8:an - El Giganten(2 veckor) 9:an - Siba(2 veckor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 6:an: Med farsan i lastbilen(kul) 7:an: Björstigs(scania verkstad) 8:an: ska ha prao vecka 8. Helst på Dabus, annars volvo penta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 fick du skjuta också? jaa.. men vad är det för märkvärdigt med det?? skjuter gör man ju typ varje år.. när man jagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 jaa.. men vad är det för märkvärdigt med det?? skjuter gör man ju typ varje år.. när man jagar.. lol jag brukar jaga massor i femmanhuset, gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts