3reZZ Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag tror ja ska prao på en kläd affär som heter WE.. Och typ scandic hotells... lr nått sånt Har ni haft prao? vart nånstans praoade ni..? lr ska ni ha prao nu strax? vart ska ni proa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Ska praoa nästa vecka. Men jag orkade typ inte lämna in lappen om vart man skulle praoa så jag hamnar på nå't dagis... skitlajbans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag var på prao i militären! Jävligt roligt o vara på anfallsövning me kustjägarna, o så fick ja slänga handgranater! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag skulle också vilja slänge en handgranat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 ska prao:a vecka 14-15, på min farsas jobb - Siemens, hårdvaruavdelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 I 8an praoade jag på en billackeringsfirma, och i 9an var jag på ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 praoade på Skanska vt i åttan och på Väsbyhem ht i nian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 praoade förra terminen på IT mästaren.. det var kul =) Ska praoa snart, vet inte riktigt vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag har aldrig praoat, har altid glömtbort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag praoade på NK:s bageri och chokladavdelning, sen så praoade jag på Core, en butik som säljer skateboards, snowboards och massa skatekläder, det var nice som fan, satt bara o kollade på skatefilm varje dag på deras projektor=) Bageriet var iof också riktigt skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Ja ska ju praoa samtidigt som dig 3reZZ, men ja har inte hittat nått än. Fett stressad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Ja ska ju praoa samtidigt som dig 3reZZ, men ja har inte hittat nått än. Fett stressad! rock on viking.. men skulle itne du proa med Adrian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 rock on viking.. men skulle itne du proa med Adrian? joo men vi har inte hittat nått än, vi kanske ska praoa på teatergrillen, och kanske på SVT. Fett skojj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Ska praoa v. 8, men jag har inte hittat nått än så det blir väl..... ingen aning :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag ska ha prao i 2 veckor. Har inte hittat något ännu, men jag tänker inte låta skolan utse en prao plats åt mig, ska fråga farsan om han kan hitta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag praoade på NK:s bageri och chokladavdelning, sen så praoade jag på Core, en butik som säljer skateboards, snowboards och massa skatekläder, det var nice som fan, satt bara o kollade på skatefilm varje dag på deras projektor=) Bageriet var iof också riktigt skoj! Där känner jag en som praoade. min kompis hatade det och stängde in handledaren i frys rummet... jag praoade på Lisa Elmqvist i 8:an!! Och i 6:an på Gatorhole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Ska praoa nästa vecka. Men jag orkade typ inte lämna in lappen om vart man skulle praoa så jag hamnar på nå't dagis... skitlajbans. Det aeger fett att praoa på dagis.. Så förbannat kul är det..!!! Ska inte praoa förens i tvåan.. så jag en tid på mig.. fast det är ju iof i 5 veckor.. I trean är det 10 veckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Jag praoade på Siba i nian och fick ett spel värt 450 spänn som tack när jag slutade, valde Mafia som jag ändå hade tänkt köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Ska proa vecka 17, ingen aning vad jag ska ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Det aeger fett att praoa på dagis.. Så förbannat kul är det..!!! Ska inte praoa förens i tvåan.. så jag en tid på mig.. fast det är ju iof i 5 veckor.. I trean är det 10 veckor.. det äger som fan!! jag stunta med ungarna när jag praoa på dagis i 8an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts