roadkill Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Vilket gta är bäst? jag tycker Vice city är bäst dels för att det är på 80talet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 (redigerad) Har spelat GTA 1, GTA 3, och GTA: Vice City, dock bara klarat alla uppdrag på Vice City! Men det är för att Vice City är så jäkla ROLIGT! Och definitivt det bästa av de GTA spel jag spelat. Jag tror jag är lite kär i Vice City, trots man klarade Vice City i somras så älskar man det fortfarande lika mycket! Så länge älskade jag inte dom andra GTA liren. Redigerad 2 februari, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 allmänt gtasnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts