Brillan_14 Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hjälp mig för f*n bilarna ändras ju inte när man har gort det som står på "hur man lägger in bilar" saken jag har gort det som står å när jag ska spela så ser bilarna likadana ut.... varför hjälp mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Du har en skrivskyddad Vice City-mapp...! Ta bort skrivskyddandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag har tagit bort all skrivskydd från mapparna men när jag ska kolla så är dom där igen å sen när jag ska starta spelat så är bilarna fortfarande kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 (redigerad) Snälla skriv så man förstår... Jag fattar ju att du inte får det att funka men kan du förklara mer nogrant. Redigerad 2 februari, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 okej jag gorde så som (ARMAN) sa att man skulle göra liksom att ta bort skriv skyddet så jag gorde det å prövade att lägga in en bil men det hände inget bilarna såg likadana ut som dom gorde förut,så jag följde anvisningarna så som det stod men inget hände...........jag öppnade igm tool å bytte ut filerna med några andra å sen så när jag var klar så såg ju bilarna likadana ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts