Mikolan Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 (redigerad) EDIT: Läste Mr.M's Post Redigerad 9 februari, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Polisen måste få mer respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Polisen måste få mer respekt! tycker polisen måste ha mer respekt mot dom de haffar.. vet inte om alla poliser är så.. men ja blev tagen angående en moppe sak.. snutjävlen var så jävla otrevlig.. helt sjukt. svor å shitt trodde att han AegDe mig :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Polisen måste få mer respekt! Jo det är klart att polisen måste få mer respekt än den lilla dom har.. det fins inte många som respekterar polisen... Men många poliser tror jag inte vet vad respekt betyder, dom försöker få respekt genom att va tuffa och hårda. en del poliser tror att respekt betyder att man är rädd för dom.. Sen om dom inte kan visa lilla minsta respekt för mig så visar jag ingen respekt tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Jo det är klart att polisen måste få mer respekt än den lilla dom har.. det fins inte många som respekterar polisen... Men många poliser tror jag inte vet vad respekt betyder, dom försöker få respekt genom att va tuffa och hårda. en del poliser tror att respekt betyder att man är rädd för dom.. Sen om dom inte kan visa lilla minsta respekt för mig så visar jag ingen respekt tillbaka Vadå så du var bara ute och gick så kom det en polis och ville ha respekt så han slog ner dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Vadå så du var bara ute och gick så kom det en polis och ville ha respekt så han slog ner dig? Ja ungefär.. jag va ute med en polare och gick, klockan va väll kanske 2 på natten.. så kom en polis bil och stanna.. och polisen va själv i bilen. så kom han fram till mig och fråga vad vi gjorde ute. och fråga om jag hade nå vasst eller olagligt och vill muddra mig.. då sa jag varför då jag har inte gjort nått.. så fick han väll tokspel eller nått.. fast man kan inte säga att det va så grov mishandel för han drog bara ner mig backen och dunka skallen i asfalten och slog mig lite.. alltså han tog inte i allt han kunde.. men jag svimmade av ett tag. När jag vaknade va han borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2004 Ok vikken snut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 (redigerad) blev jagad av en polisbil för ca 1 timme sen... jag skjutsade en kompis på min moppe utan hjälm i ca 50km/h när han skriker ''Shit!!! Polisen!!!'' jag saktar ner och min kompis slänger sig av moppen i ca 35 km/h. jag svänger in på en gata och gömmer mig runt en kurva bakom en häck, då ser jag att bilen kör in på gatan... jag gasar iväg och ställer moppen bakom en ica-affär och springer ner till skolan.... där fick jag veta att polisen körde åt andra hållet än vad jag gjorde.. min kompis kom också undan men han blev nästan tagen när polisen körde förbi honom... där hade jag tur.. edit: min bensin tog slut nu när jag kom hem (lunch)... tur att det inte hände innan när jag blev jagad.. så nu blir det väll att cykla ner till skolan och tanka moppen ikväll.. Redigerad 13 februari, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Tänk om dom såg reg nummret då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Tänk om dom såg reg nummret då? Tänk om han inte hade nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Tänk om han inte hade nån jo jag hade... fick reda när jag kom tillbaka till skolan att vi bara körde förbi ca 3 meter från bolisbilen.... dom stog inne på en skymd väg och körde ut efter oss.. tror inte dom såg nummret... då borde dom väll ha ringt vid det här laget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Hade för mig jag skrev en post om det där med registreringsnumret förut idag, men den kom tydligen aldrig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 mysko.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 (redigerad) Polisen skjuter inte i onödan! Det där var nödvärn(försvar) Han sköt för att det låg en skadad polis som hade fått en gatsten i huvet på backen... Om du hade varit Polis hade du nog inte tillåtit det! Pappa har varit polis i snart 18 år och blivit hotad med det ena och det andra(Allt från kniv till ak4) så jag tycker att sverige börjar likna t.ex USA där alla tycker att polisen gjorde fel som sköt en kille i magen när han vart överfallen! Men om han kastar en sten så kanske inte polisen borde "HS:a" grabben me stenen(vilket iofs han inte gjorde)utan istället typ sätta ett skott i benet på honom eller nåt...Poliser borde väll kunna sikta så bra eller har jag fel? Redigerad 16 februari, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 17 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Men om han kastar en sten så kanske inte polisen borde "HS:a" grabben me stenen(vilket iofs han inte gjorde)utan istället typ sätta ett skott i benet på honom eller nåt...Poliser borde väll kunna sikta så bra eller har jag fel? HELT RÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts