virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 (redigerad) Här kan ni skriva om polishistorier som ni har varit med om eller allt som handlar om poliser.. Min historia: En dag så skjussade ja min kompis på moppen och då såg en polis det och körde efter o ja blev så chockad så ja körde ifrån dem, men till sluta åkte ja in på en liten stig så dem kunde inte följa efter.... Redigerad 2 februari, 2004 av virre_viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 var på fest igår.. det kom snutar..:\ sen ha ja blivit tagen för en moppe :\ pappa lacka för det var inte min eller nån som ja kände, som ägde moppen haa sen lite andra saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 kan tänka mig att dom flesta här på forumet skulle uppskatta om ni båda skrev på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 kan tänka mig att dom flesta här på forumet skulle uppskatta om ni båda skrev på svenska att det kan ja oxo förstå.. men ja skrev på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 kan tänka mig att dom flesta här på forumet skulle uppskatta om ni båda skrev på svenska aa vet skrev lite slarvigt ändrat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 aa vet skrev lite slarvigt ändrat det nu en liten personlig frågahrmm, är du med i ondskan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 en liten personlig frågahrmm, är du med i ondskan ? ja men håll dig till ämnet på topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Virre: Det är inte coolt att ha blivit jagad av polisen, det är bara fjortisar som tycker det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Virre: Det är inte coolt att ha blivit jagad av polisen, det är bara fjortisar som tycker det! Bra talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag har inte varit med om något .... än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 2 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag har inte varit med om något .... än topicen är inte bara till för historier, allmänt om poliser också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Bosse Get, Bosse Snut eller Bosse batong som han också kallas har jag råkat ut för. Han är lätt Borholms farligaste polis. Hur som helst. Jag cyklade helt lungt och fint på trottoaren (hmm) och helt plötsligt dök bosse och hans fru upp på gatan och jag körde in i frun och dom där roliga handtagen på styret vad dom nu heter fassnade i hennes kappa och rev totalt upp den. Det slutade med 600:- böter och en Bosse som kollar allt man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Bosse Get, Bosse Snut eller Bosse batong som han också kallas har jag råkat ut för. Han är lätt Borholms farligaste polis. Hur som helst. Jag cyklade helt lungt och fint på trottoaren (hmm) och helt plötsligt dök bosse och hans fru upp på gatan och jag körde in i frun och dom där roliga handtagen på styret vad dom nu heter fassnade i hennes kappa och rev totalt upp den. Det slutade med 600:- böter och en Bosse som kollar allt man gör. illa bosse verkar läskig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Virre: Det är inte coolt att ha blivit jagad av polisen, det är bara fjortisar som tycker det! eller gangsters som älskar att terra polisen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 lr gangsters som älskar att terra polisen.. okiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Detta hände i fredas (Har dock redan postat den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 3 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 (redigerad) jag blir alltid rädd eller osäker när jag ser poliser, vet inte varför. HeHe Många av mina kompisar blir också det. Vill ni läsa roliga moppe polis historier gå in på : http://www.webb-hotellet.com/~mega/moppene...?sida=historier Redigerad 3 februari, 2004 av virre_viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 akta fjortis :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Haha polishistorier Jag har haft mycket med polisen att göra.. fast det va länge sen och det är jag inte stolt över.. Och jag har ingen respekt för polisen längre.. jag har tex fått stryk av en polis och blivit anklagad för att ta droger fast jag inte hade gjort nått... Och att skryta om att man har blivit jagad av polisen är inge "coolt" alls.. Ni som tycker det e roligt, hoppas ni stöter på polisen som spöa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2004 (redigerad) Bosse Get, Bosse Snut eller Bosse batong som han också kallas har jag råkat ut för. Han är lätt Borholms farligaste polis. Hur som helst. Jag cyklade helt lungt och fint på trottoaren (hmm) och helt plötsligt dök bosse och hans fru upp på gatan och jag körde in i frun och dom där roliga handtagen på styret vad dom nu heter fassnade i hennes kappa och rev totalt upp den. Det slutade med 600:- böter och en Bosse som kollar allt man gör. vi har också en såndär fast han kallas "benny batong"! han är allmänt känd "moppe jagare".. en kompis låg å brände eftert en gångstig och svängde upp mot en korsning och senare ut på storgatan.. då kom ju benny batong med sin polisbil glidande.. min kompis som inte körde lagliga 30 fick lite panik då benny efter att ha passerat gjort en U - sväng och börjat följa efter.. min kompis svängde raskt av vägen och in på elyspåret(längdskidspår/löpspår) och trodde att han var säker.. men nej, benny kom farandes efter elyspåret med polisbilen! men då svängde min kompis in på en mindre stig och fortsatte ut mot golfbanan och sen ut på en väg och gasade iväg.. då hängde inte benny med! Redigerad 4 februari, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts