Conny_S Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 vad fick ni för tid på tävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 jag fick: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 ÖÖÖÖ va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 ÖÖÖÖ va Tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 blev klar ca: 19.20... körde helt utan mods eller trainer orkade inte ladda ner massa grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hehehe, på bilder då man skulle skriva hur mycket kött, då trodde jag at det var alla bilder tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hehehe, på bilder då man skulle skriva hur mycket kött, då trodde jag at det var alla bilder tillsammans lol, varför skulle det vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 hehehe, på bilder då man skulle skriva hur mycket kött, då trodde jag at det var alla bilder tillsammans haha... är du dum eller!? skojjja. boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag startade upp Vice City några minuter före 18.00 och så fort hultan hade postat nyheten växlade jag till VC och åkte iväg med min Hyman Condo helikopter. Jag hade inga som hellst problem med att hitta till de olika ställena och blev klar kring 18.20. Kanske har man tur och vinner... SlIpKnOt: Modifikationer underlättar nog inte så värst mycket i sånna här tävlingar, kanske om man har en trainer som kan teleportera en snabbt till olika delar av stan men att använda sånt e osportsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 tror jag tar nytt rekord.. har hållit på i en dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 lol, varför skulle det vara det? vet inte, tänkte väl bara lite slummigt, plus att mit VC krashade 2ggr då jag sökte efter de mystiska svaren på dess annu mer infernaliska frpgor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 SlIpKnOt: Modifikationer underlättar nog inte så värst mycket i sånna här tävlingar, kanske om man har en trainer som kan teleportera en snabbt till olika delar av stan men att använda sånt e osportsligt. håller med.. roligare utan mods och trainers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 JAg startade kl 16.04 och var färdig 16.23 Ganska brta tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 (redigerad) Men tävlingen går väll inte ut på vem som kommer först eller har bäst tid eller? Redigerad 2 februari, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Men tävlingen går väll inte ut på vem som kommer först eller har bäst tid eller? kommer först tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 JAg startade kl 16.04 och var färdig 16.23 Ganska brta tycker jag. tävlingen började 18.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 Jag kan inte va med i tävlingen för min brosa låna ut mitt VC.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2004 kommer först tror jag fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts