Arman Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Ja, vad ska man säga...! Jag håller på med min första mod som kommer vara en båt-mod. Yacht Seaways kommer att innehålla: ... en karta över stadens båthållplatser... ... en sjömans-skin... ... ett Yacht Seaways kontor... ... en Yacht Seaways service bil... ... och självklart yachten! Yacht Seaways-modden blir klar om en eller två veckor. OBS: Båten är inte gjord av mig utan den är från modifikationen, Drive-able Yacht Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Får du använda hans mod då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Får du använda hans mod då? Ingen aning... Men jag ska försöka ta kontakt med honom. Det ska också visas att det är han som har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts